اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

درخواست یک میلیارد تومان برای توقف نشر اکاذیب علیه یک شرکت معتبر!

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع نشر اکاذیب علیه یک شرکت بازرگانی در کشور خبر داد.

به گزارش سایت طلا،سرهنگ داود معظمی گودرزی؛ رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار کرد: در پی مراجعه نماینده یکی از شرکت های مطرح و شناخته شده در حوزه واردات و صادرات به پلیس فتا پایتخت مبنی بر تهدید به نشر اکاذیب علیه فعالیت این شرکت در شبکه اجتماعی اینستاگرام توسط فرد یا افرادی ناشناس، اقدامات اولیه برای کشف پرونده آغاز شد.

رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه مجرم یک میلیارد تومان درخواست کرده بوده تا اقدامات مجرمانه خود را متوقف کند، ادامه داد: پس از ارائه مستندات توسط شاکی و بررسی های علمی و فنی توسط کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ متهم که خانم جوانی بود در فضای مجازی شناسایی و پس از تشریفات قضایی در یکی از مناطق غربی تهران دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان نمود: متهم پس از حضور در پلیس فتا پایتخت و مواجه‌شدن با دلایل‌، مدارک و مستندات موجود در پرونده‌، چاره ای جز اعتراف پیش روی خود ندید و هدف خود را از این موضوع کسب مال اعلام کرد و از عمل مجرمانه خود پشیمان بود.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ توصیه کرد: رعایت اصل اخلاق‌مداری در استفاده از فضای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی یکی از الزامات فعالیت در این حوزه است و کاربران فضای مجازی باید مراقب رفتار خود در فضای مجازی باشند تا از روی جهل یا انتقام‌جویی برای دیگر کاربران ایجاد مزاحمت ننمایند که در غیر این صورت برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

سرهنگ معظمی گودرزی خاطرنشان کرد: پلیس فتا به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق مرکز فوریت های سایبری به شماره تلفن 096380 و یا سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد