اونس طلا2304.05
مظنه15,006,000
18 گرم3,464,100
ارزش سکه33,808,518
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

حملات آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن

رسانه‌های رسمی یمن در خبری فوری گزارش دادند که آمریکا و انگلیس مناطقی در استان‌های الحدیده و صعده یمن را در چند نوبت هدف قرار داده‌اند.

به گزارش سایت طلا، رسانه‌های رسمی یمن بامداد امروز دوشنبه گزارش دادند که آمریکا و انگلیس مناطقی در استان‌های الحُدیده و صَعده یمن را در چند نوبت هدف قرار داده‌اند.

مرکز اطلاع رسانی جنبش انصارالله یمن گزارش داد که ائتلاف متجاوز آمریکا استان صعده را در سه نوبت و استان الحدیده را در هشت نوبت هدف حملات خود قرار داده است.

شبکه المیادین لبنان دقایقی بعد از خبر اولیه تجاوز نظامی جدید ائتلاف آمریکا به صعده یمن، مدعی شد که استان الحدیده در غرب ساحل یمن نیز 11 بار هدف حمله قرار گرفته‌ است.

ائتلاف مذکور بامداد یکشنبه نیز به چند هدف ادعایی نظامی حمله داشته است که ارتش یمن صبح روز حمله اعلام کرد که آمریکا و انگلیس 48 بار به مناطقی در چند استان یمن حمله هوایی انجام داده‌اند.

شورای امنیت سازمان ملل 21 دی ماه قطعنامه پیشنهادی آمریکا و ژاپن را علیه یمن درباره حملات در دریای سرخ ، تصویب کرد. این قطعنامه با 11 رای موافق و چهار رأی ممتنع روسیه و چین و الجزایر تصویب شد. این قطعنامه چراغ سبزی شد برای آمریکا و انگلیس تا به رژیم اسرائیل در برابر حملات و عملیات‌های تلافی‌جویانه یمن کمک کرده و به این کشور عربی حملات هوایی از دریا و پایگا‌ه‌های اطراف انجام دهد.

ارتش یمن بارها اعلام کرده فقط کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که عازم سرزمین‌های اشغالی را با هدف توقف جنایت صهیونیست‌ها در غزه هدف قرار خواهد داد و هر کشوری که مانع از این کار شود، خود هدف حملات پهپادی و موشکی نیروهای مسلح یمن قرار خواهد گرفت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد