اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دو پیش‌بینی مهم از نرخ ارز در روزهای آینده/قیمت دلار تا این عدد پایین می‌آید

یک اقتصاددان پیش‌بینی کرد که نرخ دلار تا محدوده ۵۲ هزار تومان پایین آید.

به گزارش سایت طلا، یک اقتصاددان پیش‌بینی کرد که نرخ دلار تا محدوده ۵۲ هزار تومان پایین آید.

در حالی قیمت دلار در بازار آزاد تا محدوده ۵۵ دلار پایین آمده است که کارشناسان اعتقاد دارند بازار در حال تخلیه انتظارات تورمی است.

محمدصادق الحسینی در یادداشتی در فضای مجازی با اشاره به کاهش قیمت دلار در بازار، نوشت: همانطور که عرض شده بود با کاهش التهابات سیاسی، دلار در حال برگشتن به محدوده ۵۲-۵۳ هزار تومان هست.

وی متذکر شد: همیشه گفتم هیچ وقت به تحلیل تکنیکال اعتماد نکنید، هیچ مبنایی ندارد در علم اقتصاد، تکنیکالیست ها می گفتند دلار به بالای ۵۶ هزار تومان برود تا ۶۴ هزار تومان خواهد رفت.

کامران سلطانی زاده، دبیرکل سابق کانون صرافان نیز در تازه‌ترین اظهارنظر درباره بازار ارز گفت: افزایش تعداد صرافی‌های دخیل در عرضه می‌تواند در کنترل بازار موثر باشد. همچنین افزایش سهم حضور صرافی‌های غیربانکی در عرصه سامانه نیما با توجه به وجود مازاد در عرضه این سامانه می‌تواند روند بازار را معکوس کرده وخریداران را بیشتر دست به عصا کند و همچنین فروشندگان را وادار به فروش کند.

سلطانی زاده ادامه داد: به طور حتم همه دلالان و خریدارن از ورود بانک مرکزی در این ایام برای مدیریت بازار مطمئن بودند ودست به عصا شدند.

وی تاکید کرد: بانک مرکزی در یک سال گذشته و برهه‌هایی که بازار ارز دچار نوسان شد با ورود به موقع و سریع و همچنین استفاده از ابزارهای کنترل بازار، با قدرت دلار را از کانال ۶۰هزارتومان به کانال ۴۹هزار تومان برگرداند و این تجربه‌ها نشان می‌دهد باز هم تحقق این اتفاق و برگشت نرخ ارز به سطوح قبلی دور از ذهن نخواهد بود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد