اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

علی دایی: ممنوع المعامله هستم + فیلم

اسطوره فوتبال ایران نسبت به حضورش در تیم پرسپولیس واکنش نشان داد و توضیح داد که پیشنهاد هدایت این تیم را رد کرده است.

ششمین قسمت از برنامه «جام ملت‌های آسیا با پژمان جمشیدی» امروز (شنبه) در حالی برگزار شد که عادل فردوسی‌پور به همراه علی دایی در این برنامه حضور پیدا کردند. در کنار برگزاری مراسم جشن تولد علی دایی و بازخوانی خاطرات اسطوره فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا، یکی از سوالات عادل فردوسی‌پور از علی دایی پیرامون زمان بازگشت او به فوتبال بود؛ آن‌هم در حالی‌که دایی پاسخ داد منعی برای فعالیت در فوتبال ندارد اما فعلاً تمایلی هم به بازگشت به عرصه مربیگری ندارد.

به گزارش سایت طلا به نقل از فوتبال 360 اسطوره فوتبال ایران در پاسخ به اینکه آیا از او برای حضور در تیم پرسپولیس دعوت شده یا خیر، گفت: «رضا درویش هم در ابتدای فصل و هم در وسط فصل با من برای حضور در تیم پرسپولیس ارتباط برقرار کرد اما من پیشنهاد حضور در این تیم را رد کردم؛ چون نمی‌خواستم جای رفیق خودم را بگیرم». دایی در واکنش به سوالی درباره پایان کار یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس گفت: «من در شرایطی که یحیی حضور داشت، قرار نداشتم و نمی‌خواهم راجع به این مسئله صحبت کنم اما این مسئله را در نظر بگیریم که در این 3-2 سال، یحیی (گل‌محمدی) خیلی برای پرسپولیس جام آورد و خیلی خوب کار کرد. موضوعات دیگر را ما فقط می‌شنویم اما دقیقاً نمی‌دانیم. با این وجود، به نظر من یحیی (گل‌محمدی) امسال هم می‌توانست با سعی و تلاش بیشتر باز هم تیمش را در بین مدعیان حفظ کند».

علی دایی درباره انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی جدید سرخ‌پوشان گفت: «باور می‌کنید من چند روز قبل فهمیدم که ایشان را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کردند. به نظر من، ایشان نمی‌تواند موفق باشد، چون دستیار یحیی گل‌محمدی بوده اما باید یک مربی قوی در کنار باشد تا بتواند تیم را نگه دارد».

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد