اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عرضه 116 ‌شمش طلا در مرکز مبادله؛ فقط 11 کیلو مشتری داشت + قیمت

سخنگوی مرکز مبادله ارز گفت: امروز 11 بهمن، 11 شمش استاندارد طلا در مرکز مبادله طلا و ارز با قیمت 3 میلیارد و 760 میلیون تومان کشف قیمت و معامله شد.

به گزارش سایت طلا ،اصغر بالسینی درباره حراج شمش طلا در مرکز مبادله در روز جاری اظهار کرد: چهارمین حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله انجام شد که حراج امروز یک تفاوت عمده با حراج های قبل داشت، حراج امروز به دو مدل حراج خرد و حراج عمده انجام شد که خریداران خرد می توانستند از یک تا 5 شمش طلای استاندارد با عیار 995 در هزار خریداری کنند.

وی افزود: در حراج عمده نیز خریداران می‌توانستند یک تا چهار بسته حاوی 5 شمش طلا خرید داشته باشند. افرادی که در حراج خرد شرکت کرده اند نیز می‌توانستند در حراج عمده نیز شرکت کنند.

بالسینی با اشاره به معامله 11 شمش طلا در حراج امروز، تاکید کرد: در جریان حراج امروز، 116 شمش توسط صادرکنندگان که به دنبال رفع تعهد ارزی بودند، عرضه شد، در حراج عمده امروز خریداری وجود نداشت.

سخنگوی مرکز مبادله ارز تصریح کرد: شمش طلا امروز 3 میلیارد و 760 میلیون تومان کشف قیمت شد و از هفته آینده روزهای یکشنبه و سه شنبه حراج شمش طلا در مرکز مبادله انجام خواهد شد.

‌کاهش متقاضی در حراج چهارم مرکز مبادله نسبت به حراج گذشته، نشان می‌دهد معامله گران پیش‌بینی کاهش قیمت‌ها را داشته و به نظر می‌رسد طی روزهای آینده قیمت طلا و سکه با کاهش چشمگیری مواجه شود.

در حراج سوم 79 شمش طلا با نرخ 3 میلیارد و 635 میلیون تومان معامله شده بود.

‌در دومین حراج حضوری شمش طلا، 5 کیلوگرم شمش با قیمت کشف شده 3 میلیارد و 603 میلیون تومان معامله شده بود.

در اولین حراج نیز 10 کیلوگرم شمش استاندارد طلا مورد معامله قرار گرفته بود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد