اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خودروی خاصی که از دست متقاضیان عادی پرید!

یک خودروی اروپایی دیگر مهمان سامانه یکپارچه فروش خودرو شد اما در دسترس متقاضیان عادی قرار ندارد.

به گزارش سایت طلا، یک خودروی اروپایی دیگر مهمان سامانه یکپارچه فروش خودرو شد اما در دسترس متقاضیان عادی قرار ندارد.

فیات تیپو کراس از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در دسترس جانبازان قرار گرفت. پیش‌تر نیز محصولاتی از برندهای بی ام و، تویوتا، نیسان و فیات پشت ویترین سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی قرار گرفته بودند.

فیات پیتو کراس در شرایطی خود را برای واگذاری به جانبازان واجد شرایط آماده می کند که در سال گذشته اخباری در ارتباط با واردات مدل سدان این خودرو برای فروش به متقاضیان عادی شنیده می‌شد.

قیمت فیات تیپو کراس در بازه قیمتی زیر 30 هزار یورو است بنابراین متقاضیان عادی نمی توانند با توجه به محدودیت های قیمتی در نظر گرفته شده در سامانه یکپارچه فروش خودرو نسبت به انتخاب این خودرو اقدام کنند.

اما بررسی قیمت فیات تیپو (سدان) در بازار بین المللی با توجه به آپشن های آن در بازه زیر 18 هزار یورویی قرار می گیرد.

با این حال تا کنون عرضه فیات تیپو در سامانه فروش خودروهای وارداتی برای متقاضیان عادی منتفی بوده و مشخص نیست این خودرو در دسترس متقاضیان سامانه یکپارچه قرار گیرد یا نه؟

براساس محصولاتی که از برند فیات به ایران آمده، فیات تیپو کراس سومین محصول این برند ایتالیایی است که توانسته بعد از گذر از موانع مختلف، خود را به ویترین سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی برساند.

اولین خودروی فیات، محصول 500 بود. فیات 500 یک خودروی هاچ بک (بدون صندوق عقب) جمع و جور شهری است که پیش تر نیز مدل های 2015 آن در بازار خودروی کشور حاضر بود و طرفداران خود را داشت.

شرکت واردکننده فیات 500 به دنبال تکرار تجربه موفق حضور مدل قدیمی‌تر این خودرو در بازار خودروی کشور بود اما قیمت در نظر گرفته شده این محصول، فیات را تبدیل به گران‌ترین خودروی هاچ بک وارداتی تا این لحظه کرده است.

قیمت نهایی فیات 500 آن طور که شرکت واردکننده اعلام کرده حدود دو میلیارد و 200 میلیون تومان است.

فیات 500X هیبرید دومین محصولی است که از این برند ایتالیایی در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی بار گذاری شده است. البته این خودرو تنها به جانبازان اختصاص پیدا می کند و متقاضیان عادی امکان نام نویسی برای این خودرو را ندارند.

فیات تیپو کراس هم سومین محصول این برند خودروساز اروپایی است. مشخص نیست این خودروها تنها محصولات برند فیات در بازار خودرو ایران هستند یا اینکه باز هم از سبد محصولاتی فیات، خودرویی به بازار ایران تزریق خواهد شد؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد