اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مهلت جدید برای دریافت اینترنت رایگان + نحوه ثبت نام

زارع پور وزیر ارتباطات امروز خبر داد: ثبت نام بسته اینترنت هدیه دولت تا پایان دهه فجر تمدید شد.

زارع پور وزیر ارتباطات امروز خبر داد: ثبت نام بسته اینترنت هدیه دولت تا پایان دهه فجر تمدید شد.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات پس از جلسه هیات دولت گفت: به مناسبت 13 رجب ثبت نام بسته اینترنت هدیه دولت تا پایان دهه فجر تمدید شد و کسانی که هنوز موفق نشدند می توانند با مراجعه به سایت خدمات دولت هوشمند شماره تلفن خود را مشخص کنند تا اینترنت رایگان برای آنها فعال شود.

نحوه ثبت نام

گزینه ثبت نام اینترنت رایگان دولت فعال شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه my.gov.ir از این خدمات بهره‌مند شوند.

حجم اینترنت رایگان دولت چقدر است؟

بسته اینترنتی گفته شده شامل ۱۰ گیگابایت اینترنت داخلی (معادل ۵ گیگ اینترنت بین الملل) است و مردم فرصت دارند تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ از این هدیه استفاده کنند.

در همین رابطه اگرچه در همان روزهای ابتدایی حداکثر زمان دریافت بسته اینترنتی تا هفته سوم دی ماه اعلام شد اما هفته گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جزئیات تازه‌ای در این زمینه اعلام کرد. عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیأت دولت در هفته گذشته گفت که برای دریافت بسته اینترنت هدیه دولت تا آخر ماه فرصت ثبت نام است.

براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، او همچنین در ادامه صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که تاکنون ۳.۵ میلیون نفر برای دریافت بسته اینترنت هدیه دولت ثبت‌نام کرده‌اند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد