اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چهره جدید و شکسته یاس خواننده رپ همه را شوکه کرد+عکس

یاسر بختیاری، معروف به یاس، خواننده و ترانه‌سرای ایرانی در سبک رپ فارسی در روزهای اخیر با منتشر شدن عکس جدیدی از او طرفدارانش را به حیرت واداشت.

یاسر بختیاری، معروف به یاس، خواننده و ترانه‌سرای ایرانی در سبک رپ فارسی در روزهای اخیر با منتشر شدن عکس جدیدی از او طرفدارانش را به حیرت واداشت.

انتشار عکس یاس خواننده ایرانی با چهره ای متفاوت، نام او را با تیترهایی همچون، عکس چهره شکسته یاس و عکس جنجالی یاس خواننده رپ با صورتی شکسته و .... همراه ساخت؛ تصویری که بسیاری باور داشتند ساختگی است اما در واقع عکسی کاملا واقعی از این خواننده رپ کشورمان است که حالا سن و سالش برای مخاطبان مهم شده است.

واضح ترین پاسخ به سوال وایرال شده این روزها با موضوع، یاس خواننده چند سالشه، استناد به تاریخ تولد این رپر ایرانی است. یاس متولد 30 خرداد 1361 در تالش، گیلان است و این یعنی، آقای محبوب از سن 41 سالگی خود عبور کرده است.

یاسر بختیاری، معروف به یاس، خواننده و ترانه‌سرای ایرانی در سبک رپ فارسی، در تاریخ 30 خرداد 1361 در گیلان به دنیا آمد.

دوران کودکی و نوجوانی یاس در محله‌های ناصر خسرو، اکباتان و شمشیری در تهران گذشت. وی در این دوره به ورزش کشتی آزاد علاقه‌مند و وارد این رشته ورزشی شد. مدتی بعد با شنیدن آهنگ‌های رپ آن ور آبی، علاقه‌اش به این نوع موسیقی رشد کرد. او به سرعت با این سبک آشنا شد و انتخاب برترش برای گوش دادن به موسیقی، رپ بود. در 18 سالگی، پس از درگذشت پدر، تحصیلات خود در رشتهٔ عمران دانشگاه را نیمه‌کاره رها کرد و برای تأمین مخارج خانواده وارد بازار کار شد.

او یکی از قدیمی‌ترین خوانندگان رپ فارسی است که از سال 1380 به صورت حرفه‌ای فعالیت خود را شروع کرد. یاسر با نام هنری یاس تأثیر گذاری قابل توجه در صحنه موسیقی رپ ایران داشته است که متن‌های اجتماعی و سیاسی وی در آثارش به همراه اجراهای قوی و بیانگرانه، او را به یکی از شخصیت‌های برجسته موسیقی ایران تبدیل کرده است. مضمون اکثر ترانه‌های یاس مشکلات و بحران‌های اجتماعی و ترویج میهن‌پرستی و صلح است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد