اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تعداد مجروحان انفجار تروریستی به ۲۸۴ نفر رسید

رئیس مرکز اورژانس کرمان با بیان اینکه آمار نهایی مجروحان و شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تا این لحظه ۹۵ کشته و ۲۸۴ مجروح است گفت: هیچ مشکلی و کمبودی در درمان مجروحان نداریم.

به گزارش سایت طلا،سیدمحمد صابری رئیس اورژانس کرمان با تسلیت حادثه تروریستی روز گذشته در محدوده گلزار شهدای کرمان، اظهار داشت: در حادثه روز گذشته تعداد زیادی از هموطنان ما مجروح شده و به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه آمار شهدای ما از شب گشته تغییری نکرده و افزایش تعداد شهدا را نداشتیم، گفت: آمار شهدای ما 95 نفر است البته آماری که قبلاً اعلام شده بود بیشتر بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: به دلیل اینکه تعدادی از اجساد این حادثه متلاشی شده و برخی از اجساد دو مرتبه شمرده شده بودند و آمار اولیه بیشتر بود.

وی با اشاره به اینکه از شب گذشته کسی در بیمارستان‌های ما به شهادت نرسیده است، افزود: آمار نهایی ما تا این لحظه 95 کشته و 284 مجروح است.

صابری با بیان اینکه اکثر مجروحان ما تا این لحظه درمان و از بیمارستان‌ها ترخیص شدند، گفت: البته هنوز تعدادی از مجروحان در بخش‌های ویژه و عادی بستری هستند، تعدادی در لیست عمل قرار دارند و تعدادی در حال عمل هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: ادامه درمان مجروحان به خوبی در حال انجام است و هیچ مشکلی و کمبودی نداریم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد