اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کره شمالی این سه کشور را تهدید کرد!

رهبر کره شمالی در واکنش به همکاری‌های امنیتی واشنگتن، توکیو و سئول، آنها را به مقابله‌ای سخت تهدید کرد.

به گزارش سایت طلا، رهبر کره شمالی در واکنش به همکاری‌های امنیتی واشنگتن، توکیو و سئول، آنها را به مقابله‌ای سخت تهدید کرد.

با بیان اینکه اقدامات آمریکا ممکن است آتش جنگ در شبه جزیره کره را شعله‌ور کند، گفت: در چنین شرایطی پیونگ یانگ طرح توسعه موشکی خود را به عنوان بخشی از تلاش‌هایش برای تقویت ارتش کره شمالی در مقابله هم‌زمان با واشنگتن، توکیو و سئول دنبال خواهد کرد.

رهبر کره شمالی همچنین به برنامه دفاعی ۵ ساله پیونگ یانگ اشاره کرد و افزود: در حالی که در سال ۲۰۲۴ وارد چهارمین سال این برنامه دفاعی ۵ ساله خواهیم شد اما موفق شده‌ایم که بخش عمده‌ای از اهداف آن را پیش از زمان‌بندی تعیین شده محقق کنیم.

کیم در ادامه با اشاره به نیاز پیونگ یانگ به توسعه انواع سخت‌افزارهای نظامی بدون سرنشین و ادوات جنگ الکترونیک بر لزوم تجهیز ارتش کره شمالی به تسلیحات مدرن تاکید کرد و گفت: باید قدرت رزمی نیروی دریایی خود را چه در بحث شناورهای زیر سطح آب و چه در حوزه شناورهای روی سطح آب افزایش دهیم.

رهبر کره شمالی در ادامه سخنان خود بر ضرورت تقویت هرچه بیشتر روابط پیونگ یانگ با کشورهای مخالف استراتژی سلطه جویانه ایالات متحده و دیگر کشورهای غربی تاکید کرد.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد