اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هدایای ویژه ایرانسل به مناسبت یلدا اعلام شد+ روش فعالسازی

جزئیات هدایای ایرانسل به مناسبت یلدای ۱۴۰۲ اعلام شد. ایرانسل در شب یلدا، مکالمه و اینترنت همراه هدیه به مشترکان خود ارائه می‌دهد.

به گزارش سایت طلا، جزئیات هدایای ایرانسل به مناسبت یلدای ۱۴۰۲ اعلام شد. ایرانسل در شب یلدا، مکالمه و اینترنت همراه هدیه به مشترکان خود ارائه می‌دهد.

شب یلدا به‌عنوان طولانی‌ترین شب سال در راه است و طبق سنت‌های تاریخی ایرانیان، مردم در این شب دور هم جمع می‌شوند، حال یکدیگر را می‌پرسند و آغاز نور و گرما و حرکت به سمت بهار را جشن می‌گیرند. به همین مناسبت، شرکت ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، امسال نیز مانند سال‌های قبل، هدایای ویژه‌ای را به مناسبت شب یلدا در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهد. این هدایا با هدف تسهیل ارتباطات دیجیتال بین خانواده‌ها، حتی از فواصل دور ارائه می‌شوند.

هدایای ایرانسل برای شب یلدای ۱۴۰۲

در ادامه با جزئیات هدایای ویژه ایرانسل به مناسبت شب یلدای ۱۴۰۲ آشنا می‌شویم:

۴۰ دقیقه مکالمه رایگان بعد از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی

تمامی مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل در روزهای ۳۰ آذر و ۱ دی ۱۴۰۲ از هدیه مکالمه ۴۰+۴ دقیقه‌ای برخوردار خواهند شد. به این صورت که شما پس از چهار دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۴۰ دقیقه بعدی مکالمه را به‌صورت رایگان انجام خواهید داد. برای بهره‌مندی از این هدیه باید کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* را شماره‌گیری کنید یا به بخش پیشنهادها در سوپراپلیکیشن ایرانسل من مراجعه نمایید.

این طرح مکالمه هدیه از بامداد ۳۰ آذرماه تا ساعت ۲۳:۵۹ اول دی ماه ۱۴۰۲ در دسترس مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل قرار گرفته و می‌توانید آن را فعال و استفاده کنید.

هدیه شگفت انگیز ۴۰ گیگابایت اینترنت

ایرانسل مانند سال‌های گذشته به مناسبت شب یلدای ۱۴۰۲، هدیه ویژه‌ای را در بخش تکان شگفت‌انگیز سوپراپلیکیشن ایرانسل من در دسترس مشترکان خود قرار داده است. بر این اساس، شما در روزهای ۳۰ آذر و ۱ دی ماه ۱۴۰۲ می‌توانید با مراجعه به بخش «تکان شگفت‌انگیز» در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، شانس خود برای برنده شده ۴۰ گیگابایت اینترنت همراه را امتحان کنید. این هدیه ۴۰ گیگابایتی به ۱۴۰۲ نفر از مشترکان اینترنت همراه ایرانسل ارائه می‌شود.

تمامی مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل قادر خواهند بود از بامداد ۳۰ آذر ماه تا ساعت ۲۳:۵۹ اول دی ماه ۱۴۰۲ به بخش تکان شگفت انگیز در صفحه اصلی سوپراپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنند و در این بخش با تکان دادن گوشی همراه خود، شانس خود برای برنده شدن بسته اینترنت ۴۰ گیگابایتی را آزمایش کنند. این بسته، ۲۴ ساعت پس از فعال‌سازی اعتبار خواهد داشت و هر کاربر فقط یک بار شانس برنده شدن آن را دارد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد