اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تتلو و بهنوش بختیاری در مراسم آشتی‌کنان در سال ۱۳۹۶ چه گفتند؟+ فیلم

در تیر ۱۳۹۶ ، خبرگزاری فارس مراسمی برای تقدیر از فعالان فضای مجازی گرفت که از آن جمله بودند بهنوش بختیاری و امیر حسین مقصودلو ( تتلو ) در این مراسم که در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد؛ با هم آشتی کردند.

به گزارش سایت طلا، در تیر ۱۳۹۶ ، خبرگزاری فارس مراسمی برای تقدیر از فعالان فضای مجازی گرفت که از آن جمله بودند بهنوش بختیاری و امیر حسین مقصودلو ( تتلو ) در این مراسم که در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد؛ با هم آشتی کردند.

ماجرای قندان پرت کردن تتلو به سمت قاضی پرونده‌اش چیست؟

اعتماد نوشت: شنیده‌ها حاکی از آن است که سال ۹۵، «بیژن.ق»؛ قاضی پرونده به تتلو بی‌احترامی می‌کند و تتلو در واکنش به این بی‌احترامی به سمت قاضی قندان پرت می‌کند.

روزنامه اعتماد گزارشی امیر تتلو دارد که در بخشی از آن به درگیری او و قاضی پرونده‌اش قبل از خروج از ایران در سال ۹۵ اشاره می‌کند.

در این مطلب آمده است: تتلو تا پیش از اینکه از ایران خارج شود دو بار دستگیر می‌شود؛ سال ۱۳۹۲ و سال ۱۳۹۵. شنیده‌ها حاکی از آن است که سال ۹۵، «بیژن.ق»؛ قاضی پرونده به تتلو بی‌احترامی می‌کند و تتلو در واکنش به این بی‌احترامی به سمت قاضی قندان پرت می‌کند. البته چند روز بعد همان قاضی طی نامه‌ای از شکایت خود علیه تتلو صرف‌نظر می‌کند. پس از این ماجرا عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان وقت تهران، در ۱۵ آبان ۱۳۹۵ اعلام می‌کند: «یک خواننده زیرزمینی در ایران به مجازات شلاق و حبس محکوم شده است و به موجب حکم صادره از محاکم تهران، این خواننده زیرزمینی به ده سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده ‌است که با توجه به اعلام گذشت یکی از شکات، یک دوم مجازات حبس تعلیق شده ‌است.»

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد