اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حمله پهپادی شدید اوکراین به روسیه

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این سازمان بامداد امروز ۳۵ پهپاد اوکراینی که قصد حمله به خاک روسیه را داشتند، ناکام گذاشت.

به گزارش سایت طلا،وزارت دفاع روسیه صبح سه شنبه از خنثی سازی تلاش کی یف برای انجام یک حمله با استفاده از ۳۵ پهپاد خبر داد که ۲۲ فروند از آن‌ها منهدم و ۱۳ مورد دیگر بر فراز دریای آزوف و قلمرو جمهوری کریمه رهگیری شدند.

براساس گزارش اسپوتنيك، در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: «تلاش رژیم کی‌یف برای حمله تروریستی به اهدافی در خاک فدراسیون روسیه با استفاده از هواپیما‌های بدون سرنشین خنثی شد. سامانه‌های پدافند هوایی روسیه ۲۲ پهپاد را منهدم کردند و ۱۳ پهپاد دیگر بر فراز دریای آزوف و قلمرو جمهوری کریمه رهگیری شدند.»

کی یف به تلاش‌های خود برای انجام حملات با هواپیما‌های بدون سرنشین علیه تاسیسات حیاتی در تعدادی از استان‌های روسیه ادامه می‌دهد. اوكراين همچنین سعی دارد با استفاده از قايق‌هاي انفجاری به کشتی‌های جنگی روسیه و همچنین کشتی‌های غیرنظامی در دریای سیاه حمله کند. آن‌ها علاوه بر اين قصد دارند به پل کریمه که فقط برای مقاصد غیرنظامی استفاده می‌شود، نيز حمله كنند.

نیرو‌های روسیه به عملیات نظامی خود ادامه می‌دهند و عملیات آزادسازی چهار منطقه‌ای را که سال گذشته به فدراسیون روسیه پیوستند (جمهوری‌های مردمی دونتسک و لوهانسک، استان‌های زاپوروژیه و خرسون) تکمیل کردند. از زمان آغاز عملیات، در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲، مسکو اهداف خود را حفاظت از ساکنان منطقه دونباس، از بین بردن تهدیدات علیه امنیت روسیه، مجبور کردن اوکراین به بی طرفی نظامی و از بین بردن تمایلات نازی در آن تعیین کرده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد