اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

صعود قیمت سکه به دلیل افزایش اونس جهانی !

معاملات این هفته طلا و سکه در حالی از امروز آغاز می‌شود که تحلیلگران معتقدند امروز بازار سکه تحت تاثیر اونس جهانی رشد خواهد کرد.

به گزارش سایت طلا،قیمت سکه امامی در روزهای پایانی هفته قبل وارد کانال ۲۹ میلیون تومان شد و بر روی پله سوم کانال یاد شده قرار گرفت.

اما روز پنجشنبه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی در سطح ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد. در معاملات پشت خط‌ روز جمعه یک اتفاق مهم مورد توجه سکه‌بازان قرار گرفت. قیمت اونس طلا روز جمعه به دنبال پایان آتش بس و آغاز دوباره جنگ در غزه رشد قابل توجهی را ثبت کرد و تا ۲۰۷۲ دلار بالا رفت.این اتفاق در حالی است که روز پنجشنبه قیمت طلای جهانی در حول و حوش ۲۰۳۶ دلار پایین رفته بود.

به عقیده فعالان بازار جهش خیره‌کننده طلا در آخر هفته می‌تواند سکوی پرواز امروز قیمت سکه امامی شود.به عقیده فعالان بازار قیمت سکه امامی در حال حاضر مرز مقاومتی ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد و از سوی دیگر کف کانال ۲۹ میلیون تومان برای سکه بازان مهم است.

علاوه بر این، برخی از تحلیلگران اقتصادی معتقدند که معامله گران سکه در روز جاری به نوسانات نرخ دلار نیز توجه خواهند کرد. قیمت دلار در معاملات نقدی هفته قبل در نیمه اول کانال ۵۰ هزار تومان گرفتار شد و نوسان رفت و برگشتی را تجربه کرد به باور دسته‌ای از معامله گران، دلار در منطقه امن بازارساز نوسان کرده است .این دسته می گفتند اگر در روز شنبه نرخ دلار مانند هفته گذشته نوسان محدودی را ثبت کند؛ احتمال صعود قیمت سکه دشوار است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد