اونس طلا2306.69
مظنه15,206,000
18 گرم3,510,300
ارزش سکه34,259,118
قدیم (بهار)38,600,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم24,300,000
ربع15,400,000

قرار دعوا در مجیدیه؛ اراذل و اوباش دستگیر شدند+ فیلم

اراذل و اوباشی که در محله مجیدیه قرار دعوا گذاشته و درگیر شده بودند در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر شدند.

به گزارش سایت طلا،اراذل و اوباشی که با یکدیگر درگیر شده و برای اهالی محله مجیدیه مزاحمت ایجاد کرده بودند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر شدند.

برپایه این گزارش به دنبال قمه‌کشی و ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی محله مجیدیه توسط 2 نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از مأموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی مأموران حکایت از آن داشت، متهمان از گذشته با یکدیگر اختلافات عمیق شخصی داشته و روز حادثه با قرار از پیش تعیین شده در میان اهالی محله درگیری را آغاز کردند.

بنا بر حساسیت موضوع، مأموران بی‌درنگ وارد عمل شده و با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه متهمان را شناسایی کرده و پس از کسب مجوز‌های لازم قضایی آنها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی عملیات‌ غافلگیرانه بازداشت شده و به مقر انتظامی منتقل کردند.

متهمان در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز پشیمانی به جرم خود مبنی بر ایجاد رعب و وحشت، درگیری، قدرت‌نمایی و شرارت اعتراف کردند همچین یک قبضه کلت کمری، چندین فشنگ جنگی، چاقو، قمه و اسپری فلفل از مخفیگاه آنها کشف شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان برای کشف جرائم احتمالی و روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار مأموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفتند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد