اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی مهم قیمت دلار در آذر ماه

گروهی از معامله‌گران تصور می‌کنند با ورود بازار به ماه جدید قیمت دلار کف‌زده و هرچه به انتهای ماه آذر نزدیک می‌شویم قیمت بالاتر می‌آید. این دسته با اشاره به تقاضای ژانویه در این ماه و تسویه شرکت‌ها برای سال نوی میلادی بر این باورند که تقاضای دلار در بازار در این ماه بیشتر خواهد شد.

به گزارش سایت طلا،قیمت دلار هرات بعد از رفتن به کانال 49 هزار تومان و برخورد و به حمایت 49 هزار و 800 تومان و عدم توانایی در از دست دادن این سطح دوباره به کانال 50 هزار تومان برگشت. گروهی از معامله‌گران تصور می‌کنند با ورود بازار به ماه جدید قیمت دلار کف زده و هرچه به انتهای ماه آذر نزدیک می‌شویم قیمت بالاتر می‌آید. این دسته با اشاره به تقاضای ژانویه و تسویه شرکت‌ها برای سال نوی میلادی بر این باورند که تقاضای دلار در بازار در این ماه بیشتر خواهد شد و به واسطه آن قیمت دلار می‌تواند نوسانی باشد. اما در مقابل گروهی معتقدند بازار اگر هم بالا بیاید بازارساز دست بالاتر را دارد. این گروه تصور می‌کنند جیب بازارساز به واسطه فروش نفت و آزادسازی پول‌های بلوکه شده پر است.

قیمت دلار هرات در ابتدای هفته در 50 هزار و 150 تومان شروع به کار کرد و در نیمه اول برای شکستن مرز مقاومت 50 هزار و 300 تومان تلاش کرد اما نتوانست از این مرز عبور کند و در نیمه دوم با کاهش به نرخ باز شده رسید. قیمت دلار در پشت خط شنبه در 50 هزار و 200 تومان بسته شد.

قیمت درهم امارات در روز شنبه با گپ مثبت نسبت روز پنجشنبه در 13 هزار و 850 تومان بازگشایی شد و با افزایش در 13 هزار و 900 تومان به کار خود پایان داد. با این قیمت درهم دلار در 51 هزار تومان برآورد می‌شود. شکاف قیمت درهم و دلار هرات در روز شنبه به بیش از 800 تومان رسید که عدد قابل توجهی است. قیمت تتر در روز شنبه بین 50 هزار و 500 تومان تا 50 هزار و 800 تومان در معامله بود که به قیمت دلار تهران نزدیک شده است.

به عقیده تحلیل‌گران فنی اگر قیمت دلار امروز از مرز مقاومت 50 هزار و 300 تومان عبور کند می‌تواند با افزایش به سمت مقاومت بعدی یعنی 50 هزار و 600 تومان حرکت کند. اگر قیمت دلار از این سطح نیز عبور کند می‌تواند با افزایش وارد کانال 51 هزار تومان شود. همچنین اگر قیمت درهم امارت در بالای مرز 13 هزار و 900 تومان تثبیت بدهد قیمت دلار امروز از اولین مقاومت خود عبور خواهد کرد، اما اگر درهم از این ناحیه کاهش داشته باشد قیمت دلار همچنان بین 50 هزار تا 50 هزار و 300 تومان نوسان خواهد داد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد