اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سرما هم نرخ اجاره ویلاهای شمال کشور را کم نکرد+ قیمت

فصل مسافرت ها تمام شده است اما همچنان نرخ اجاره روزانه ویلاهای شهرهای شمالی کشور بالا است .

به گزارش سایت طلا،از فصل داغ مسافرت‌ها فاصله گرفته‌ایم و بنا به روال هرساله، شاهد کاهش سفرها در فصول سرد پاییز و زمستان هستیم. با توجه به کاهش موج مسافرت‌ها، انتظار می‌رفت نرخ اجاره روزانه ویلا خصوصا در مناطق شمالی ایران کاهشی شود؛ چراکه در ایام خاص همچون تعطیلات نوروز و سایر تعطیلات که تقاضای اجاره در نواحی شمالی افزایش می‌یابد، بازار اجاره ویلا نیز دستخوش افزایش نرخ توسط میزبانان می‌شود.

اما بررسی ما از سایت‌های اجاره ویلا در شمال کشور و برخی مناطق در استان‌ مازندران نشان می‌دهد که با اینکه موج سفرها فروکش کرده‌، اما اجاره ویلا در شمال کشور چندان نسبت به فصل سفرها کاهش محسوسی نداشته است و برای مثال برای اجاره روزانه یک ویلا بدون امکانات خاص در چالوس، دست‌کم باید 800 هزار تومان پرداخت کرد و این در حالی است که با نرخ اجاره آن در اواخر تابستان نیز، تفاوتی ندارد.

در کلاردشت برای اجاره روزانه یک ویلای 3 خوابه با ظرفیت 6 نفر و دارای امکانات و مشاعات خاص، 10 میلیون و 900 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

در چالوس، برای اجاره روزانه یک ویلا با 1300 مترمربع زیربنا و دارای 6 خواب، استخر و ظرفیت 18 مهمان، 13 میلیون تومان در نظر گرفته شده و در رامسر نیز، یک ویلای 2 خوابه و استخردار با ظرفیت 8 مهمان، 6 میلیون 850 هزار تومان اجاره داده می‌شود.

البته در مازندران با مبلغی زیر 500 هزار تومان هم می‌توان برای یک روز ویلا یا سوییت اجاره کرد و باید در نظر داشت با بودجه‌ای 300 یا 400 هزارتومانی تا سقف یک میلیون تومان باید از امکاناتی همچون استخر سرپوشیده، جکوزی و تعداد اتاق خواب بالا و یا مشاعات خاص صرف نظر کرد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد