اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عاملی برای تغییر قیمت سکه

در شرایط کنونی سکه مرز ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پیش‌روی خود دارد، این مرز برای سکه‌بازان مهم است و اگر سکه نتواند به بالای آن برگردد احتمال عقب‌نشینی تا نیمه کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل خواهد بود.

به گزارش سایت طلا،روز گذشته قیمت طلای جهانی مسیر رشد را دنبال کرد و برای دومین روز در هفته جاری مهمان کانال ۲ هزار دلار بود. قیمت اونس طلا صبح دیروز تا سطح ۲ هزار و ۶ دلار بالا رفت و عصر با ۲ هزار و ۲ دلار به فروش رسید.

بررسی‌ها نشان می‌دهد با اینکه بازار سکه از سوی بازار جهانی طلا حمایت شده بود، قیمت سکه امامی نه تنها رشد معناداری را ثبت نکرده بلکه نزولی شده است.

قیمت سکه امامی روز چهارشنبه در مقایسه با روز سه‌شنبه ۵۰ هزار تومان ریزش کرد و با ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

فعالان‌ اقتصادی معتقدند که سکه‌بازان دیروز به فرمان دلار حرکت کردند. طبق ادعای معامله‌گران قیمت دلار در تهران که روز سه‌شنبه با ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان بسته شده بود در شروع معاملات نقدی دیروز با ۵۰ هزار و ۳۳۰ تومان روانه بازار شد و در نیمه ظهر بر روی ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان قرار گرفت. همچنین عصر هر برگ اسکناس آمریکایی در تهران در حول‌و‌حوش ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رسید که در مقایسه با آخرین روز آبان ماه ثبات نسبی را نشان می‌دهد

تحلیل‌های معامله‌گران در روز چهارشنبه به طلای آبشده معطوف شد. آن‌ها معتقدند بازارساز با بازی انس و دلار، به وسیله طلای آبشده بازار را کنترل می‌کند و بازی اصلی را در آب‌شده می‌بینند. گروهی باتوجه به حباب منفی طلای آب‌شده معتقد بودند که دلار باید پایین بیاید، گروهی هم در مقابل می‌گفتند که این نشان می‌دهد بازارساز آینده انس طلا را کاهشی می‌بیند که الان به آب‌شده حباب منفی داده است. تکنیکال کارها می‌گویند در حال حاضر طلای آب شده حمایت ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و مقاومت ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را پیش رو دارد.

از سوی دیگر، در شرایط کنونی سکه مرز ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پیش‌روی خود دارد، این مرز برای سکه‌بازان مهم است و اگر سکه نتواند به بالای آن برگردد احتمال عقب‌نشینی تا نیمه کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد