اونس طلا2320.79
مظنه14,986,000
18 گرم3,459,500
ارزش سکه33,763,458
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)42,000,000
نیم24,200,000
ربع15,400,000
گزارش آگهی

شرایط استرداد رزرو هتل اسپیناس پالاس

برای اقامت در هر هتلی نیاز است با قوانینی که برای رزرو و کنسلی آن هتل وضع‌شده است آشنایی لازم را داشته باشیم.

برای اقامت در هر هتلی نیاز است با قوانینی که برای رزرو و کنسلی آن هتل وضع‌شده است آشنایی لازم را داشته باشیم. چون ممکن است اتفاقات پیش‌بینی‌نشده سبب شود تا شما از سفر صرف‌نظر کنید. از همین رو اولین اصلی که برای کنسلی باید به آن توجه شود کنسلی و استرداد وجه پرداختی است. بر همین اساس می‌خواهیم امروز از هتلی لوکس که در قلب پایتخت واقع‌شده است با شما بگویم. آشنایی با هتل اسپیناس پالاس و بررسی قوانینی که مرتبط با رزرو کردن اتاق در این هتل می‌شود در کنار شرایط استرداد رزرو امری است که می‌خواهیم به آن بپردازیم. با ما همراه باشید چون این قوانین تقریباً برای تمام هتل‌های لوکس پنج ستاره صدق می‌کند و شما ساده‌تر می‌توانید با هوشمندی بیشتری برای استرداد وجه پرداختی خود اقدام کنید.

با هتل پنج ستاره پالاس چقدر آشنایی دارید؟

این هتل در تهران، سعادت‌آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه ۳۳ واقع‌شده است و یکی از مطرح‌ترین هتل‌های تهران محسوب می‌شود. این هتل در ۲۱ طبقه با ۴۰۰ اتاق آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. در سال ۹۴ روند ساخت آن با یک طراحی مدرن دنبال شد و همین امر آن را امروز به یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تهران تبدیل کرده است. این را در نظر داشته باشید که این هتل در فضای آرام و دل‌نشین با خدماتی مجلل و مدرن با بهترین پرسنل برای خدمت‌رسانی به مهمان‌های عزیز ایرانی و خارجی در نظر گرفته‌شده است. با اقامت در این هتل می‌توانید در مرتفع‌ترین قسمت سعادت‌آباد چشم‌انداز متفاوتی را در پیش روی خود داشته باشید. در کنار کادر ویژه در حوزه اقامت شما خارج از لطف نیست که بگویم برای گردهمایی‌ها و جشن‌های شما نیز امکاناتی اعم از مرکز خرید، انواع رستوران و فست فود، سالن ماساژ و بسیاری خدمات دیگر مهیا شده است تا بتوانید شب خاطره‌انگیزی را در این هتل ۵ ستاره لوکس تجربه کنید. دور بودن از شلوغی‌های تهران و نزدیک بودن به مراکز تفریحی نظیر پارک پرواز و پارک ژوراسیک از مزیت‌های اقامت شما در این هتل محسوب می‌شود.

قوانین مربوط به رزرو اتاق در هتل پلاس تهران

برای اقامت در تمامی هتل‌ها عموماً این قوانین را باید در نظر داشته باشید. به‌عنوان‌مثال ساعت تحویل اتاق ۱۵ساعت تخلیه اتاق ۱۱صبح یعنی شما در طی این مدت‌زمان باید هزینه اقامت یک روز را در هتل اسپیناس پالاس پرداخت کنید. خانم‌های مجرد هم می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند به‌شرط آنکه مدرک شناسایی معتبر با خود همراه داشته باشند. برای اقامت و رزرو اتاق در این هتل زوجین باید صیغه نامه با مهر برجسته محضر را به بخش مهمان‌داری هتل ارائه کنند. هزینه اقامت برای کودکان زیر سه سال به‌شرط عدم استفاده از سرویس به‌صورت رایگان است و با استفاده از سرویس این هزینه نیم‌بها در نظر گرفته می‌شود و درصورتی‌که شما دو فرزند زیر سه سال داشته باشید این هزینه تنها برای یکی از آن دو به‌صورت نیم‌بها در نظر گرفته می‌شود.

قوانین مرتبط با کنسلی و استرداد هزینه

بر اساس قوانین هتل درصورتی‌که از اقامت در این هتل به هر دلیل منصرف شدید. برای برگشت وجه موظف هستید ۴۸ ساعت قبل از ورود خود موارد کنسلی را با هتل هماهنگ کنید. در غیر این صورت هزینه پرداختی به جهت رزرو اتاق به شما برگشت داده نمی‌شود. بااطلاع دادن دو روز قبل از موعد اقامت هزینه مرتبط با جریمه از روی مبلغ پرداختی کسر می‌شود و مابقی به‌حساب شما عودت داده می‌شود. یکی دیگر از هزینه‌های که با اقامت در این هتل به‌عنوان جریمه برای شما در نظر گرفته می‌شود. هزینه جریمه مربوط به استعمال سیگاراست. ازآنجایی‌که بسیاری از افراد در اتاق‌های هتل ممکن است به استعمال سیگار بپردازند باید بدانید که در صورت مشاهده شما 500 هزار تومان جریمه می‌شوید. چراکه طبقات چهارم و پنجم برای این امر اختصاص داده‌شده است.

قوانین کنسلی اتاق در روزهای پیک سفر

همان‌طور که می‌دانید هزینه اقامت در یک هتل و یا حتی خرید بلیط در روزهای پیک سفر باقیمت بیشتری نسبت به‌روزهای عادی محاسبه می‌شود. به‌عنوان‌مثال هزینه اقامت شما در ایام نورز بیشتر از سایر روزهای فرودین محاسبه می‌شود. یا اینکه تعرفه قیمتی اقامت در هتل اسپیناس پالاس در فصل تابستان قدری با احتساب هزینه بیشتری نسبت به فصل زمستان برای شما در نظر گرفته می‌شود. این امر برای کنسلی هم صدق می‌کند یعنی اگر شما در روزهای پیک سفر برای کنسلی اتاق اقدام کنید باید جریمه بیشتری را برای این مهم پرداخت کنید. کافی است در ابتدا هزینه دقیق اقامت را جویا شوید و سپس از طریق درگاه‌های ارتباطی که با بخش مهمان‌داری این هتل برای شما در نظر گرفته‌شده است ارتباط برقرار کنید. پیرامون هزینه کنسل و اقامت در روزهای پیک سفر کسب اطلاع کنید.

کلام آخر در مورد استرداد رزرو هتل پالاس تهران

همان‌طور که اشاره شد هتل اسپیناس یکی از هتل‌های پنج ستاره لوکس در شمال تهران است که برای خدمت‌رسانی به مهمان‌های تهرانی در نظر گرفته‌شده است. همانند سایر هتل‌ها شما برای حضور و اقامت در این هتل باید قوانینی را در نظر داشته باشید که در طی مقاله پیش رو به آن ها اشاره‌شده است. همچنین برای استرداد وجه در صورت منصرف شدن از اقامت در این هتل هم باید جریمه‌ای را پرداخت کنید. این جریمه عموماً تا دو روز قبل از موعد مقرری که برای اقامت شما در نظر گرفته‌شده است به شما برگردانده می‌شود. در غیر این صورت کلیه هزینه پرداختی شما سوخت می‌شود. در آخر هم باید بگویم در روزهای پیک سفر هزینه کنسلی باقیمت بیشتری برای شما نسبت به‌روزهای دیگر در نظر گرفته می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد