اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

10 تا از پربازدیدترین ویدیوهای تاریخ یوتیوب+ تصاویر

یوتیوب، به عنوان پلتفرمی که همه آن را دوست دارند، پلتفرمی است که به سختی می توان میزان تاثیرگذاری آن را برای مردم سراسر جهان بیان کرد.

به گزارش سایت طلا، یوتیوب، به عنوان پلتفرمی که همه آن را دوست دارند، پلتفرمی است که به سختی می توان میزان تاثیرگذاری آن را برای مردم سراسر جهان بیان کرد. یوتیوب به مردم کمک کرده است تا دوباره با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، شغل های فوق العاده ای بسازند و محتوای بی پایانی از پادکست ها را با هم به اشتراک بگذارند؛ از باب اسفنجی گرفته تا مستندهایی درباره مسائل جهانی و بسیاری موارد دیگر. رشد یوتیوب بسیار منحصربفرد و بی سابقه است؛ بخش بزرگی از نسل امروز با یوتیوب بزرگ شده اند و هیچ نشانه ای از کند شدن این رشد دیده نمی شود.

پربازدیدترین ویدیو تاریخ یوتیوب

یوتیوب با رسیدن به ۲.۷ میلیارد کاربر فعال تا سال ۲۰۲۳، خود را به عنوان یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های جهان معرفی کرده و تنها پشت سر گوگل و فیسبوک ایستاده است. یکی از دلایل محبوبیت یوتیوب به دلیل دسته بندی های متنوع محتواهای آن است. افراد با پیشینه و علایق مختلف همیشه می توانند محتوایی با هر سلیقه ای در یوتیوب پیدا کنند و یوتیوبرها همیشه در حال تولید محتوای به روز هستند که همه چیز را تازه نگه می دارد. چه والدین باشند، چه کودکان، کشاورزان، ستاره های پاپ، کارآفرینان باهوش حوزه کسب و کار و غیره – یوتیوب مکانی برای همه است.

ویدیوهای موفق زیادی در یوتیوب وجود دارند که میلیون ها نفر را در سراسر جهان به تماشای آن ها جذب شده اند. اما پربیننده ترین ویدیوها معمولاً چیزی مشترک دارند – آن ها بیشتر با موسیقی مرتبط هستند، اغلب کوتاه، و به نظر می رسد که عمده مخاطبان آن ها جوانان هستند. در این مطلب پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب را براساس تعداد بازدید مشاهده می کنید.

پربازدیدترین ویدیوهای تاریخ یوتیوب

۱۰- تخم مرغ های رنگی در مزرعه (۵.۰۱ میلیارد بازدید)

تخم مرغ های رنگی در مزرعه که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، دومین فیلم انیمیشن روسی این فهرست است. این ویدیو همانطور که از عنوانش پیداست با نشان دادن تخم مرغ های رنگی به بینندگان جوان خود، شش رنگ را به آن ها آموزش می دهد. با این حال، این ویدیوی ظاهراً آموزشی به دلیلی مثبت در این فهرست جای ندارد.

تا دسامبر ۲۰۲۱، قبل از اینکه تعداد لایک ها و دیسلایک های داده شده به این ویدیو مخفی شود، این ویدئو با ۸.۴۳۶ میلیون دیسلایک در رتبه هشتم نامحبوب ترین ویدیوهای یوتیوب قرار داشت که آن را در رتبه اول نامحبوب ترین ویدیوهایی قرار می داد که به زبان انگلیسی نبودند. مشکل چه بود؟ این ویدیو کاملاً معصومانه به نظر می رسید که تنها رنگ ها و ترکیبات آن ها را به کودکان آموزش می داد – اما شاید والدین بیش از حد در معرض آن قرار گرفته و به همین خاطر به خاطر خسته شدن از آن، دیسلایک ها خود را نثار این ویدیو کردند.

۹- موزیک ویدیو Uptown Funk ft. Bruno Mars از مارک رونسون (۵.۰۸ میلیارد بازدید)

موزیک ویدیو Uptown Funk یکی از آن آهنگ هایی است که هر بار که به آن گوش می دهید، بهتر می شود. این موضوع را با یک موزیک ویدیو بسیار بامزه ترکیب کنید و پس از آن با اطمینان می توان گفت که “آپتاون فانک” لیاقت بیش از پنج میلیارد بازدید را دارد. آهنگ مارک رانسون با حضور برونو مارس نه تنها در یوتیوب با موجی از محبوبیت و لایک مواجه شد، بلکه بارها رکورد استریم را شکست و تا ۲.۵۶ میلیون استریم را در بریتانیا تجربه کرد و هنوز هم با قدرت پیش می رود.

همان تعریفی که از یک موسیقی اعتیاد آور وجود دارد، “آپتاون فانک” نوعی جذابیت نیز دارد که خیلی از موزیک ویدیوها نمی توانند با آن رقابت داشته باشند: همزمان شیک و بامزه است، اما یک آهنگ با احساس خوب و اشعار سرحال کننده نیز هست. این موزیک ویدئو افرادی را به تصویر می کشد که در یک بعد از ظهر در یک شهر اوقات خوشی را می گذرانند که با استفاده از زبان رقص و پای کوبی با یکدیگر، یک جذابیت مقاومت ناپذیر خلق می کند .به محض اینکه آهنگ شروع می شود، احساس سرخوشی و شادی بالا گرفته و پاهای شما شروع به حرکت می کنند. باور نمی کنید؟ فقط یکبار این موزیک ویدیو را نگاه کنید.

۸- آموزش صدای حروف با دو کلمه (۵.۵۵ میلیارد بازدید)

Phonics Song with Two Words در سال ۲۰۱۴ توسط خالق آن، ChuChu TV منتشر شد و اکنون بیش از ۵.۵ میلیارد بازدید دارد. ChuChu TV محتوای سرگرم کننده و آموزشی برای کودکان ۴ تا ۶ ساله تولید می کند که یکی از دسته بندی های محتوایی است که اغلب در یوتیوب دیده می شود.

از سال ۲۰۱۶، تعداد کاربران یوتیوب کیدز رشد قابل توجهی داشته و از ۱۸.۳ میلیون نفر در سال ۲۰۱۶ به ۱۰۶.۴۸ میلیون نفر در سال ۲۰۲۲ رسیده است. چنین بازار بزرگی می تواند تعداد زیاد بینندگان ویدیوهای آموزشی را در بخش کودکان توضیح دهد. به خصوص با ادامه رشد فناوری، والدین و معلمان گزینه های بیشتری برای آموزش فرزندان خود دارند، مانند ویدیوهای سرگرم کننده و آموزشی به صورت رایگان در یوتیوب.

۷- ویدیو Wheels on the Bus (5.68 میلیارد بازدید)

هفتمین ویدیوی پربازدید یوتیوب نیز تمی آموزش و کودکانه دارد، ویدیوی Wheels on the Bus که در سال ۲۰۱۸ توسط CoComelon آپلود شده است.در حالی که این ترانه یکی از ترانه های محبوب سنتی مردم آمریکا است، نسخه ارائه شده توسط CoComelon با بحث ها و جنجال هایی از جانب والدین همراه شده است.

بسیاری ادعا می کنند که این برنامه بیش از حد تحریک کننده است و اغلب باعث می شود که کودکانشان هنگام خاموش کردن تلویزیون دچار ناراحتی شوند. علی رغم توضیحات متعدد کارشناسان، CoComelon هنوز هم محبوبیت زیادی دارد و تقریبا به همان اندازه مورد نفرت قرار می گیرد، در نتیجه این ویدیوی خاص نیز با ۶.۹ میلیون دیسلایک در رتبه دهم نامحبوب ترین ویدیوهای یوتیوب قرار می گیرد.

۶- موزیک ویدیو See You Again ft. Charlie Puth از ویز خلیفه (۶.۰۸ میلیارد بازدید)

See You Again از ویز خلیفه با حضور چارلی پوث، آهنگی است که همیشه جایگاه ویژه ای در قلب بسیاری از مردم، به خصوص کسانی که عاشق فرانچایز سریع و خشمگین بودند، خواهد داشت. به افتخار مرگ پل واکر، ترانه See You Again به عنوان بخشی از موسیقی متن فیلم خشمگین ۷ در سال ۲۰۱۵ ساخته و کارگردانی شد تا مطمئن شود که عشق نسبت به واکر هرگز از بین نخواهد رفت.

این یک ملودی احساسی و تلخ و شیرین است که در طول انتشار خود دنیا را تکان داد، به خصوص در پایان Furious 7 که تورتو و برایان راه متفاوت خود را می روند. بسیاری از افراد با پیام این ترانه ارتباط برقرار کردند: برای خانواده بیش از هر چیز دیگری اهمیت و ارزش قائل شوید. تجربه و غلبه بر غم و اندوه آسان نیست و این آهنگ آرامش را برای مخاطب فراهم می کند. این یک آهنگ و موزیک ویدئوی دوست داشتنی است که با ۴۱.۳۴ میلیون لایک در رتبه دوم محبوب ترین موزیک ویدئوهای یوتیوب قرار دارد.

۵- موزیک ویدیو Shape of You از اد شیران (۶.۱۳ میلیارد بازدید)

یکی از آهنگ های موفق اد شیران، خواننده پاپ برنده جوایز متعدد موسیقیایی، Shape of You، به عنوان یکی از دو آهنگ عنوان آلبوم ÷ (Divide) این خواننده بریتانیایی در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. از زمانی که این آهنگ منتشر شد، در چارت های موسیقایی بالا و بالاتر رفته است. این آهنگ با سبک فریبنده و ساده ای که مانند یک آهنگ نوستالژیک عاشقانه مخاطبان را جذب می کند، به پربیننده ترین آهنگ سال ۲۰۱۷ تبدیل شد.

صدای اد شیران در اینجا می درخشد، همراه با صدای ریتمیک و اشعار جذاب و به یاد ماندنی اش. خود موزیک ویدئو نیز داستانی را به صورت سمفونی با اشعارش روایت می کند. همه چیز در این موزیک ویدیو درباره ارتباط و کشش متقابل بین افرادی است که علاقه و سرگرمی مشترکی با هم دارند.

۴- ترانه حمام (۶.۴۹ میلیارد بازدید)

ترانه حمام یا Bath Song از محصولات کودکانه شبکه CoComelon در رتبه چهارم این فهرست قرار دارد. یکی از محبوب ترین آهنگ هایی که این شبکه دارد، ترانه حمام است که شامل ملودی بسیار آشنایی است که انواعی از خاطرات کودکی را برای شنوندگان جوان خود به ارمغان می آورد.

این ویدیو نیز با ۶.۴۵ میلیارد بازدید، بیش از ۸.۹ میلیون دیسلایک دریافت کرده که آن را در جایگاه هفتم نامحبوب ترین ویدیوهای یوتیوب قرار داده است. می توان گفت خود ویدیو و آهنگ بسیار ساده و بی مشکل هستند، با این حال واکنش های منفی که دریافت کرده بسیار قابل توجه است. تعداد دیسلایک های این ویدیو نصف لایک های آن است، بنابراین می توان با اطمینان گفت که مخاطبان بر سر محبوبیت یا عدم محبوبیت این ترانه دوقطبی شده اند.

۳- ترانه کودکانه Johny Johny Yes Papa (6.84 میلیارد بازدید)

در مقایسه با دیگر ویدیوهای این لیست، به نظر می رسد که ویدیوهای آموزشی کودکانه از بقیه بحث برانگیزتر باشند. شماره سه این فهرست، آهنگ دیگری برای کودکان به نام Johny Johny Yes Papa است و آخرین آهنگ کودکانه این فهرست نیز نخواهد بود. طول کوتاه ۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه ای برای این ویدیو کافی بود تا واکنش های قابل توجهی از سوی مردم برانگیخته شده، توجه ها را به خود جلب کرده و در رتبه سوم این فهرست قرار گیرد.

همانند گزینه قبلی، Johny Johny Yes Papa نیز تعداد قابل توجهی دیسلایک دارد و با ۱۲ میلیون دیسلایک در مقایسه با ۱۹ میلیون لایک در رتبه پنجم نامحبوب ترین ویدیوهای یوتیوب ایستاده است. با توجه به این که دیسلایک ها بیشتر از نیمی از لایک های آن را هستند، شاید مردم به این خاطر از دست ویدیو مذکور عصبانی باشند که جانی بدون اینکه پدرش متوجه بشود همه قندها را می خورد!

۲- موزیک ویدیو Despacito ft. Daddy Yankee از لویس فونسی (۸.۳۱ میلیارد بازدید)

دومین عنوان پربازدید در این فهرست و اولین عنوان پربازدید در میان موزیک ویدئوها، ترانه Despacito از فرهنگ فراتر رفته و به یک ترانه محبوب جهانی تبدیل شد. با بیش از ۸ میلیارد بازدید از زمان انتشار آن در سال ۲۰۱۷ – و بسیاری ریمیکس ها پس از انتشار نسخه اولیه- نسخه اورجینال هنوز هم بهترین است و همیشه مورد توجه قرار می گیرد. مثل همیشه، ترانه های افسانه ای خاطرات و نوستالژی را از یک دوره زمانی خاص از زندگی افراد زنده می کنند و همین موضوع موجی عظیم از علاقه به ترانه دسپاسیتو را به دنبال داشته است.

بخشی از شهرت این آهنگ ممکن است از سوی یوتیوبر مشهور PewDiePie باشد که در یکی از ویدیوهایش از الکسا خواست که ترانه دسپاسیتو را برایش پلی کند و میم جالبی را خلق کرد که البته هرگز نتوانست به اندازه حال و هوای ترانه مذکور محبوب باشد. این موزیک و ویدیوی آن به قدری محبوب هستند که در لیست موزیک های محبوب و نامحبوب یوتیوب نیز قرار می گیرد. تا اکتبر ۲۰۲۳، دسپاسیتو با ۵۲ میلیون لایک، محبوب ترین ویدیوی یوتیوب در تمام دوران است. همچنین این ترانه با ۵.۲ میلیون دیسلایک در رتبه ۱۹ نامحبوب ترین ویدیوهای یوتیوب قرار دارد. با این حال، دیسلایک ها تنها ۱۰ درصد از لایک های آن را تشکیل می دهند که کم ترین درصد در این لیست است.

۱- رقص بچه کوسه (۱۳.۵ میلیارد بازدید)

شاید اکنون دیگر جای تعجب نداشته باشد که پربیننده ترین ویدیوی یوتیوب برای کودکان باشد. این ویدیوی مشهور (یا بدنام) در سال ۲۰۱۶ آپلود شد و یوتیوب پس از آن برای همیشه تغییر کرد و ویدیو موسوم به Baby Shark Dance با ۱۳.۴۸ میلیارد بازدید و تقریباً دو برابر بازدیدهای گزینه دوم این فهرست، به پربازدیدترین ویدیو تاریخ یوتیوب تاکنون تبدیل شده است.

محبوبیت این ترانه کودکانه ثابت می کند که نه تنها کودکان ملودی آن را جذاب می دانند، بلکه برخی بزرگسالان نیز آن را دوست دارند. علیرغم دیسلایک هایی که بسیاری از بزرگسالان و والدین به این ترانه داده اند، این موضوع مانع از آن نشده که بچه ها بارها و بارها به آن گوش دهند. این ویدیو که توسط Pinkfong منتشر شده بود، به قدری سریع محبوب شد تنها در عرض چند سال جای پربازدیدترین ویدیوهای تاریخ یوتیوب را گرفت. با ۴۱ میلیون لایک، این موزیک ویدیو تنها ۱۴.۹ میلیون دیسلایک از جانب مخاطبان یوتیوب دریافت کرده است و علیرغم والدینی که دوست ندارند دیگر آن را بشنوند، ترانه رقص بچه کوسه بسیار مورد استقبال کودکان قرار گرفته است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد