اونس طلا2342.47
مظنه14,806,000
18 گرم3,417,900
ارزش سکه33,357,918
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)40,800,000
نیم23,500,000
ربع14,500,000

ماشین‌هایی که از سال ۶۹ ترخیص نشده‌اند! + فیلم

دادستان کل کشور با اشاره به بازدید خود از پارکینگ خودروهای توقیفی نیروی انتظامی در مشهد گفت: در این بازدید مشخص شد که برخی خودروها از سال ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ در این پارکینگ نگهداری می‌شوند و کاملا پوسیده شده‌اند. مقرر گردید نیروی انتظامی ظرف یک ماه گزارشی از وضعیت خودروهای موجود در این پارکینگ را به دادستانی کل کشور ارائه دهد

به گزارش سایت طلا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد در جلسه «پیگیری اجرایی شدن مصوبات سفر بهمن ماه ۱۴۰۰ هیئت عالی قضایی به استان خراسان رضوی» که به حضور رییس دستگاه قضا برگزار شد، با اشاره به بازدید خود از دادسرای عمومی و انقلاب شهر مشهد و کسب اطلاع از آخرین وضعیت ورودی‌ها، مختومه‌ها و نحوه خدمت‌رسانی به مردم، گفت: پس از گفتگوی چهره به چهره با مردم و شنیدن مسائل و مشکلات مراجعان، دستورات لازم و در چهارچوب موازین قانونی برای رسیدگی به مشکلات آن‌ها صادر شد؛ همچنین در این بازدید، تعدادی از مراجعان ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در راستای حل مشکلات قضایی پرونده رودخانه چهل‌بازه و اراضی اطراف آن، خواستار تسریع در اجرای احکام صادره بودند.

برخی خودروهای توقیفی از سال ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ در پارکینگ نگهداری می‌شوند


وی با اشاره به بازدید خود از پارکینگ خودروهای توقیفی نیروی انتظامی در مشهد گفت: در این بازدید در جریان آخرین وضعیت خودروها، تعداد، سال توقیف، رسوبی‌ها و ... قرار گرفتیم؛ در این بازدید مشخص شد که برخی خودروها از سال ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ در این پارکینگ نگهداری می‌شوند و کاملا پوسیده شده‌اند. مقرر گردید نیروی انتظامی ظرف یک ماه گزارشی از وضعیت خودروهای موجود در این پارکینگ را به دادستانی کل کشور ارائه دهد.


دادستان کل‌کشور در ادامه، با اشاره به بازدید خود از مجموعه انبارهای اداره کل اموال تملیکی استان‌های خراسان شمالی و رضوی گفت: در این بازدید ضمن بازرسی از بخش‌های مختلف انبارهای اموال تملیکی، دستورات لازم در خصوص تسریع در تعیین تکلیف کالاهای دپو شده ظرف مدت یک ماه صادر شد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد