اونس طلا2386.18
مظنه14,706,000
18 گرم3,394,800
ارزش سکه33,132,618
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم22,850,000
ربع14,850,000

مسابقه ای جالب برای انتخاب تنبل ترین شهروند جهان + تصاویر

مونته نگرویی ها دراز می کشند به این امید که به عنوان تنبل ترین شهروند تاج گذاری کنند.

به گزارش سایت طلا، مونته نگرویی ها دراز می کشند به این امید که به عنوان تنبل ترین شهروند تاج گذاری کنند.

هفت شرکت کننده که روی تشک دراز کشیده اند، پس از شکستن رکورد قبلی در مسابقه ای که سالانه در یک استراحتگاه برای تعطیلات در شمال مونته نگرو برگزار می شود، برای عنوان "تنبل ترین شهروند" رقابت می کنند.

رکورد ۱۱۷ ساعت دراز کشیدن در مسابقه سال گذشته در روستای تفریحی Donja Brezna به ثبت رسید، اما در مسابقات امسال، شرکت کنندگان باقی مانده گفتند که مصمم به ادامه دادن هستند.

دوبراوکا آکسیچ، قهرمان ۲۰۲۱، که ۳۸ ساله است، گفت: «همه ما احساس خوبی داریم، عالی، هیچ مشکلی برای سلامتی نداریم، تنها کاری که باید انجام دهیم این است که دراز بکشیم».

رادونیا بلاگویویچ، برگزارکننده و صاحب استراحتگاه، گفت که این مسابقه ۱۲ سال پیش در آدریاتیک برای تمسخر یک افسانه رایج که مونته نگرویی ها تنبل ترین شهروند هستند، راه اندازی شد.

او گفت که هفت شرکت کننده باقیمانده از یک رقابت ۲۱ نفره تاکنون ۴۶۳ ساعت دراز کشیده اند. قوانین مقرر می‌دارد که ایستادن یا نشستن تخلف محسوب می‌شود و زمینه‌ای برای رد صلاحیت فوری از مسابقه تنبل ترین شهروند است، اما شرکت کنندگان اجازه دارند هر هشت ساعت، ۱۰ دقیقه برای رفتن به دستشویی فرصت داشته باشند.

رقبا می توانند از تلفن همراه و لپ تاپ نیز استفاده کنند.

فیلیپ کنزویچ 23 ساله، که برای اولین بار است در این مسابقه شرکت می کند و از شهر مویکواچ است، گفت که از پیروزی و دریافت جایزه ۱۰۰۰ یورویی مطمئن است. او گفت: «ما همه چیزهایی را که نیاز داریم اینجا داریم، مسابقه فوق العاده است، زمان به سرعت می گذرد».

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد