اونس طلا2337.4
مظنه14,646,000
18 گرم3,381,000
ارزش سکه32,997,438
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,500,000
ربع14,500,000

تکرار شکست بایدن مقابل ترامپ در سومین نظرسنجی انتخاباتی اخیر

بر اساس نتایج نظرسنجی شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان»، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده درست یک سال مانده به انتخابات ۲۰۲۴ در یک رقابت فرضی، ساکن فعلی کاخ سفید را با فاصله چهار درصد شکست داد.

به گزارش سایت طلا، بر اساس نتایج نظرسنجی شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان» که سه‌شنبه منتشر شد، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده درست یک سال مانده به انتخابات ۲۰۲۴، در یک رقابت فرضی «جو بایدن» ساکن فعلی کاخ سفید را با فاصله اندک چهار درصد شکست داد.

در این نظرسنجی ترامپ موفق شد ۴۹ درصد آرای رای‌دهندگان ثبت‌نامی را در رقابت مجدد با حریفش در انتخابات ۲۰۲۰، کسب کند؛ در حالی که بایدن ۴۵ درصد آرا را کسب کرد.

پنجاه و یک درصد رای‌دهندگان گفتند احتمال این که به بایدن رای بدهند وجود ندارد، در مقابل ۴۸ درصد از عدم حمایت از ترامپ گفتند.

در یک دردسر بالقوه برای بایدن، ۴۵ درصد رای‌دهندگان مستقل گفتند از دونالد ترامپ حمایت خواهند کرد، در مقابل، ۴۱ درصد که گفتند حامی بایدن خواهند بود. همچنین وضعیت بایدن در بین گروه‌های جمعیتی کلیدی که به پیروزی او در انتخابات ۲۰۲۰ کمک کرد شامل سیاه‌پوستان و لاتین‌تبارها ضعیف‌تر بود.

این نظرسنجی که بین ۲۷ اکتبر تا دوم نوامبر (۵ تا ۱۱ آبان) با شرکت هزار و ۵۱۴ آمریکایی و حاشیه خطای ۳.۱ درصد انجام شد، جدیدترین نظرسنجی بود که نشانه‌های هشدار برای بایدن در رقابت دوباره با ترامپ را در بر داشت.

پیش‌تر، نتایج نظرسنجی «نیویورک تایمز/کالج سینا» و همچنین نظرسنجی «سی‌بی‌اس/یوگاو» نشان داد رئیس‌جمهور آمریکا احتمالا در رقابت دوباره مقابل رئیس‌جمهور سابق شکست خواهد خورد.

کاخ سفید و کارزار انتخاباتی بایدن تلاش کرده‌اند نگرانی‌ها درباره نتایج نظرسنجی‌ها را با این استدلال که هنوز یک سال تا انتخابات مانده و این که نتایج نظرسنجی‌ها در انتخابات سال ۲۰۲۰ و انتخابات میان‌دوره‌ای ۲۰۲۲ هم حمایت از بایدن را دست‌کم می‌گرفت، کاهش دهند. آن‌ها همچنین به نتایج «باراک اوباما» در نظرسنجی‌های سال ۲۰۱۱ اشاره کرده‌اند، زمانی که او از «میت رامنی» عقب بود، اما سرانجام در سال ۲۰۱۲ برای بار دوم پیروز انتخابات و وارد کاخ سفید شد.

پایان پیام/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد