اونس طلا2342.16
مظنه14,736,000
18 گرم3,401,800
ارزش سکه33,200,208
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)40,800,000
نیم23,500,000
ربع14,500,000

رویترز: پوتین در انتخابات 2024 روسیه نامزد می‌شود

خبرگزاری «رویترز» به نقل از شش منبع گزارش داد رئیس‌جمهور روسیه تصمیم خود را برای شرکت در انتخابات 2024 این کشور گرفته؛ سخنگوی کرملین در واکنش گفت هنوز پوتین در این خصوص اظهاراتی نداشته و کارزاری به طور رسمی اعلام نشده است.

به گزارش سایت طلا، خبرگزاری «رویترز» به نقل از شش منبع گزارش داد «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه تصمیم گرفته در انتخابات ریاست‌جمهوری مارس ۲۰۲۴ شرکت کند، اقدامی که می‌تواند او را تا سال ۲۰۲۳ در قدرت نگه دارد زیرا به تحلیل رویترز، رئیس کرملین فکر می‌کند باید روسیه را در پرخطرترین دوره در دهه‌های اخیر هدایت کند.

پوتین که هفتم اکتبر ۷۱ ساله شد، در آخرین روز سال ۱۹۹۹ ریاست‌جمهوری را از «بوریس یلتسین» تحویل گرفت و تا همین حالا هم طولانی‌ترین دوره ریاست‌جمهوری در روسیه را از زمان «ژوزف استالین» داشته و حتی دوره طولانی‌تری را از دوره ۱۸ ساله «لئونید برژنف» تجربه کرده است.

این منابع که به شرط ناشناس ماندن با رویترز گفت‌وگو کردند، گفتند اخبار تصمیم پوتین پخش شده و مشاورانش اکنون برای کارزار انتخاباتی و انتخاب پوتین آماده می‌شوند. به ادعای این گزارش، برای پوتین که در نظرسنجی‌ها از محبوبیت ۸۰ درصدی داخل روسیه برخوردار است، انتخابات فرمالیته خواهد بود.

یکی از این منابع مورد استناد رویترز گفت تصمیم گرفته شده، او نامزد خواهد شد. یک منبع دیگر گفت طی چند هفته آینده پیشنمای طراحی شده‌ای منتشر خواهد شد.

یکی دیگر از منابع هم این تصمیم را تایید کرد و گفت مشاوران او برای حضور انتخاباتی‌اش آماده می‌شوند. سه منبع دیگر هم گفتند تصمیم گرفته شده پوتین نامزد خواهد شد. یکی از آن‌ها گفت «جهانی که به آن نگاه می‌کنیم بسیار خطرناک است». یک منبع دیپلماتیک خارجی هم گفت پوتین اخیراً تصمیم خود را گرفته و به زودی اعلام خواهد شد.

واکنش کرملین

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه اما در اظهارنظر درباره این گزارش به اسپوتنیک گفت: «او هنوز در این خصوص اظهاراتی نداشته و کارزاری به طور رسمی اعلام نشده است». پسکوف در ماه سپتامبر گفته بود اگر پوتین تصمیم به شرکت در انتخابات بگیرد هیچ کس قادر به رقابت با او نخواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد