اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پشتیبانی از این گوشی های پرفروش شیائومی برای همیشه تمام شد+ اسامی

خبر بدی برای سه تا از پرفروش ترین گوشی های شیائومی داریم؛ پشتیبانی آن‌ها تمام شد و دیگر بروزرسانی‌های نرم افزاری را دریافت نخواهند کرد!

به گزارش سایت طلا، خبر بدی برای سه تا از پرفروش ترین گوشی های شیائومی داریم؛ پشتیبانی آن‌ها تمام شد و دیگر بروزرسانی‌های نرم افزاری را دریافت نخواهند کرد!

شیائومی به‌صورت رسمی نام سه گوشی دیگر خودش را به فهرست گوشی‌های بازنشسته‌اش اضافه کرد. این سه، شیائومی Mi 10T، شیائومی Mi 10T Pro و پوکو X3 هستند.

عرضه این محصولات به اواخر سال ۲۰۲۰ بازمی‌گردد. محصولاتی که سه سال گذشته را در بازار بودند و سود خوبی هم از فروش آن‌ها نصیب غول چینی شد. اما حالا سیاست‌های بروزرسانی شیائومی بر این است که پس از سه سال، پشتیبانی و انتشار می یو آی برای این گوشی های پرفروش را متوقف کند.

درک این تصمیم برای صاحبان گوشی ارزان قیمت‌تر پوکو X3 آسان‌تر است. اما شاید این خبر برای صاحبان گوشی‌های پرچمدار شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro دردناک باشد. این گوشی‌ها از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ قدرت می‌گیرند که در زمان خود عملکرد بسیار خوبی داشت. حتی همین حالا هم پس از گذشته سه سال، تراشه کوالکام زیر قاب این مدل‌ها عملکرد قابل قبولی دارد.

در حالی این گوشی‌های قدیمی‌تر از پشتیبانی سه ساله صاحب برندشان برخوردار بودند، پشتیبانی از مدل‌های جدیدتر این کمپانی به ۵ سال افزایش پیدا کرده است. این بیشتر مربوط به محصولاتی می‌شود که یکی دو سال اخیر عرضه شده‌اند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد