اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نتانیاهو: مرحله سوم جنگ در غزه آغاز شد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد مرحله سوم جنگ علیه غزه توسط ارتش صهیونیستی شروع شده است.

به گزارش سایت طلا،بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در جلسه کابینه گفت که جنگ علیه جنبش فلسطینی حماس وارد مرحله سوم شده است.

براساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، نتانیاهو ادعا کرد مرحله اول محاصره کامل بود. مرحله دوم بمباران از هوا است که همیشه ادامه دارد. مرحله سوم، نظامیان صهیونیست در حال گسترش نفوذ زمینی خود به نوار غزه هستند.

نتانیاهو پس از جلسه کابینه در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) مدعی شد: گام‌های سنجیده، بسیار قدرتمند، دستیابی به پیشرفت‌های روشمند و گام به گام.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ما در بحبوحه یک جنگ هستیم. ما هدف روشنی برای خود تعیین کرده ایم که پتانسیل نظامی و مدیریتی حماس را نابود کنیم. ما این کار را به صورت سیستماتیک انجام می‌دهیم.

او با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به تلاش‌های خود برای آزادی اسرا ادامه می‌دهد، تاکید کرد که این کار زمان بر است. به گفته‌ی او، تله‌هایی وجود خواهد داشت، مشکلاتی وجود خواهد داشت، ضرر‌هایی وجود خواهد داشت.

نتانیاهو در پایان نیز ادعا کرد: اما من به شما یک چیز قول می‌دهم، در نهایت حماس شکست خواهد خورد و غزه، غزه‌ی دیگری خواهد بود.

پیش از این روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» در گزارشی تاکید کرد که آمریکا به جای این رژیم، رهبری جنگ کنونی را بر اساس منافع خود در منطقه به عهده می‌گیرد. در همین راستا رسانه‌های دیگر نیز فاش کردند لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا صهیونیست‌هارا متقاعد کرده در جنگ زمینی شکست خواهند خورد و باید استراتژی خود را تغییر دهند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد