اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مشخصات فنی و قیمت جتا VS5 وارداتی اعلام شد

مشخصات فنی و قیمت جتا VS5 وارداتی اعلام شد. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند وارداتی Jetta VS5 آشنا می‌شویم.

به گزارش سایت طلا، مشخصات فنی و قیمت جتا VS5 وارداتی اعلام شد. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند وارداتی Jetta VS5 آشنا می‌شویم.

لیست مشخصات و امکانات جتا VS5 ماموت خودرو اخیرا در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی منتشر شد و مشتریان واجد شرایط می‌توانند برای خرید این خودرو اقدام کنند. در این سامانه برای نسخه 1.4 لیتری این خودرو بدون در نظر گرفتن هزینه‌هایی چون شماره‌گذری و مالیات، قیمت علی‌الحساب 1 میلیارد و 450 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی جتا VS5 وارداتی
جتا VS5 از یک موتور 1.4 لیتری TSI توربوشارژ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 148 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو تک دیفرانسیل است و از سامانه چهارچرخ محرک بهره نمی‌برد.

امکانات رفاهی و ایمنی
از امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به تهویه مطبوع دوکاناله دیجیتال، سنسورهای نور و باران، ترمزهای چهار چرخ دیسکی، تریم چرمی صندلی‌ها، پاور ویندوز، سانروف، رینگ‌های آلومینیومی، فرمان D-CUT، چراغ ‌های روز (دی لایت)، مولتی مدیا و مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به صورت برقی همراه با گرمکن، گرمکن صندلی‌های ردیف اول، تنظیم برقی صندلی‌ راننده، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای اشاره کرد

این شاسی بلند وارداتی از امکاناتی ایمنی متعددی چون 6 کیسه هوای ایمنی، سیستم کروز کنترل تطبیقی (ACC)، سیستم تشخیص خواب آلودگی راننده، رادار هشدار برخورد از جلو (FCW)، کلاستر دیجیتالی، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت جلو و عقب خودرو، ترمز پارک برقی و اتوهولد، سامانه کنترل الکترونیکی پایداری (ESC)، سیستم استارت/ استاپ، ترمزهای ABS، EBD و BA بهره می‌برد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد