اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بایدن: به آمار فلسطینیان درباره تلفات اعتماد ندارم

رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه در کنفرانس خبری مشترک با نخست‌وزیر استرالیا در کاخ سفید از بی اعتمادی خود به تلفات اعلامی فلسطینیان درباره حملات رژیم صهیونیستی سخن گفت.

به گزارش سایت طلا،در حالی که حمایت‌های مالی، تسلیحاتی و سیاسی آمریکا از رژیم صهیونیستی در جنگ با فلسطین ادامه دارد، جو بایدن در یک کنفرانس خبری گفته که به آمار فلسطینیان درباره شمار تلفات اعتماد ندارد.

رئیس‌جمهور آمریکا که در کاخ سفید میزبان «آنتونی آلبانیز» نخست‌وزیر استرالیا بود، در نشست خبری مشترک باز هم حمایت خود را از رژیم صهیونیستی در حملات به فلسطینیان اعلام کرد و همزمان ژست حمایت از غیرنظامیان غزه گرفت.

به گزارش شبکه الجزیره، در جریان این نشست خبری مشترک خبرنگاران حاضر در جلسه از جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا درباره شمار بالای تلفات حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان سوال شد و او در جواب تلاش کرد که در آمار ارائه شده فلسطینیان تشکیک وارد کند.

رئیس‌جمهور آمریکا در جواب به این سوال که وزارت بهداشت فلسطین شمار تلفات را بیش از ۶۵۰۰ نفر عنوان کرده است، گفت که «من به تعداد (آماری) که فلسطینیان دارند استفاده می‌کنند، ندارم».

بایدن مدعی شد: «من درباره اینکه (آیا) فلسطینیان درباره تعداد کشته شدگان حقیقت را می‌گویند، هیچ نظری ندارم. من مطمئن هستم که افراد بی گناه کشته شده‌اند و این بهای آغاز کردن یک جنگ است».

رئیس‌جمهور آمریکا درباره اینکه چرا آمار ارائه شده فلسطینیان از تلفات حملات رژیم صهیونیستی را قبول ندارد، هیچ توضیحی نداد و در ادامه این نشست خبری، از لزوم ارائه کمک‌های انسان دوستانه به ساکنان غزه سخن گفت و ژست حمایت از مردم فلسطین گرفت.

این اظهارات در شرایطی مطرح شده که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها، آمریکا و دیگر کشورهای غربی در حال حمایت‌های همه جانبه از این رژیم هستند و واشنگتن سردمدار کمک‌های نظامی از تل‌آویو شده است.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی بارها علیه حماس موضع گرفت و شامگاه چهارشنبه مدعی شد که «حماس نماینده اکثریت بیشتر ملت فلسطینی نبوده است». به ادعای رئیس‌جمهور آمریکا، «حماس حملات خود به اسرائیل را با هدف ممانعت از روند عادی‌سازی روابط میان اسرائیل و کشورهای عربی انجام داد».

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد