اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دستگیری ۵ دلال ارزی در تهران/ گردش مالی ۱۵۳ میلیاردی طی ۲ ماه

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری پنج فعال غیرمجاز ارزی با گردش مالی بیش از ۱۵۳ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش سایت طلا،سردار مسعود مصدق گفت:‌ به دنبال اقدامات فنی و اطلاعاتی در مبارزه با اخلال‌گران بازار ارز و درپی کسب خبری مبنی بر فعالیت غیرمجاز ارزی از سوی افرادی در یک دفترکار در محدوده نارمک تهران عوامل پلیس امنیت اقتصادی، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که فردی با همکاری چهار تن از همدستانش از سال ۱۴۰۰ به خرید و فروش غیر مجاز ارز می‌پردازد. با توجه به سوابق موجود و اسناد جمع‌آوری شده مشخص شد متهمان طی کمتر از دو ماه بیش از ۳۰۰ هزار دلار آمریکا به ارزش ۱۵۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال معاملات ارزی داشته‌اند.

مصدق ادامه داد:‌ همچنین در فاز بعدی تحقیقات پلیسی و استعلام های انجام شده مشخص شد متهمان از دلالان ارزی بوده و ۱۱۷ فقره حساب بانکی مرتبط با این افراد فعال است. این چهار متهم با اجاره کارت ملی سایر افراد اقدام به خرید ارز سهمیه‌ای و سپس فروش آن به نرخ آزاد کرده بودند.

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ گفت:‌ با تکمیل تحقیقات پلیسی و انجام پی‌جوئی‌ها تکمیلی، متهمان پس از هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهشان در محدوده نارمک تهران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند که در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. این چهار نفر پس از تکمیل تحقیقات پلیسی و به منظور ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی ماموران در این خصوص ادامه دارد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد