اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فوری؛ پیام حسن روحانی در پی قتل داریوش مهرجویی و همسرش

حسن روحانی، رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در پیامی قتل دلخراش داریوش مهرجویی و همسرش را تسلیت گفت.

به گزارش سایت طلا، حسن روحانی، رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در پیامی قتل دلخراش داریوش مهرجویی و همسرش را تسلیت گفت.

حسن روحانی، رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در پیامی ضایعه فقدان داریوش مهرجویی، کارگردان برجسته سینمای ایران و همسرش را در پی قتل دلخراش ایشان تسلیت گفت.

*متن پیام به این شرح است: خبر ناگوار قتل آقای داریوش مهرجویی، کارگردان برجسته سینمای ایران و همسر محترمشان خانم وحیده محمدی‌فر، موجب بهت و تاسف فراوان شد.

*آقای مهرجویی نامی ماندگار در تاریخ سینمای ایران، از بانیان موج نوی سینما و خالق فیلم‌های برجسته‌ای است که در آن تفکر فلسفی، ارزش‌های انسانی و دغدغه‌های اجتماعی را با هنر سینما پیوند داده است. مهرجویی با فیلم‌های خود خاطرات چندین نسل مردم ایران را شکل داده و آنان را با مفاهیم عمیق و ناب انسانی و اخلاقی آشنا کرده است.

*اینجانب با تسلیت این رخداد دلخراش و ضایعه فقدان آقای مهرجویی و همسرشان به جامعه فرهنگی و هنری ایران، امیدوارم مسئولان امر با پیگیری این جنایت فجیع و گزارش کامل و شفاف کلیه ابعاد و زوایای آن، موجب آرامش روانی جامعه و رفع شایعات و نگرانی‌ها بین مردم عزیز، نخبگان گرامی و هنرمندان شریف کشور شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد