اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ابوظبی ورود هواپیماهای آمریکایی به امارات برای پشتیبانی از اسرائیل را تکذیب کرد

وزارت دفاع امارات گزارش برخی رسانه‌های بین‌المللی مبنی بر ورود یک اسکادران از هواپیماهای نظامی آمریکا به پایگاه هوایی الظفره در امارات برای پشتیبانی از رژیم اسرائیل را رد و آن را بی پایه و اساس دانست.

به گزارش سایت طلا به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع امارات گزارش برخی رسانه‌ها مبنی بر رسیدن تعدادی جنگنده آمریکایی به پایگاه هوایی «الظفره» در این کشور برای کمک به رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد و در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که این ادعاها بی‌اساس است.

این وزارت افزود که حضور این جنگنده‌ها در پایگاه الظفره از چندین ماه پیش طبق یک برنامه ریزی انجام شده از قبل و در چارچوب همکاری نظامی میان امارات و آمریکا انجام می‌شود و هیچ ارتباطی با تحولات کنونی منطقه ندارد.

پیش از این رسانه‌های آمریکایی مدعی شده بودند که تعدادی جنگنده آمریکایی با هدف کمک به ارتش رژیم صهیونیستی در حمله به غزه وارد پایگاه نظامی«الظفره» در ابوظبی شدند.

بر اساس این گزارش، تاکنون یک هزار و ۵۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه شهید و ۶ هزار و ۶۱۲ نفر نیز زخمی شدند.

این جنایات در حالی علیه فلسطینیان در محاصره غزه ادامه دارد که بر اساس فراخوان‌های منتشر شده در کشورهای عربی و اسلامی قرار است امروز (جمعه) راهپیمایی‌هایی در حمایت از مردم غزه در کشورهای عربی و اسلامی برگزار شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد