اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رژیم صهیونیستی فرودگاه دمشق و حلب را هدف قرار داد + فیلم

منابع سوری از حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق و حلب و تقابل پدافند هوایی سوریه با این حمله خبر دادند.

به گزارش سایت طلا،منابع خبری در سوریه بعدازظهر امروز (۲۰مهر) از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق و حلب خبر داده و نوشتند که فعالیت دو فرودگاه متوقف شده است.

به نوشته وبگاه روزنامه الوطن سوریه، در این حملات باند فرود هر دو فرودگاه هدف قرار گرفته است. همچنین پدافند هوایی سوریه نیز اقدام به مقابله با موشک‌ها کرده و موفق به انهدام چند فروند از آن‌ها شده است.

این حمله تلفات جانی در پی نداشته و فقط خسارت مادی بر جای گذاشته است.

وزارت دفاع سوریه نیز در بیانیه‌ای گفت: حدود ساعت 13:50 بعدازظهر امروز، دشمن اسرائیلی همزمان با شلیک موشک، فرودگاه‌های بین‌المللی حلب و دمشق را هدف حمله هوایی قرار داد که منجر به آسیب رساندن به باند فرود فرودگاه ها و خارج شدن آنها از سرویس شد».

در ادامه این بیانیه آمده است: «این تجاوز تلاش مذبوحانه دشمن جنایتکار اسرائیل برای انحراف توجه از جنایاتی که در غزه مرتکب می‌شود و خسارات بزرگی که از مقاومت فلسطین متحمل می‌شود است و بخشی از رویکرد مستمر برای حمایت از تروریست‌های افراطی به شمار می‌رود؛ گروه‌هایی که ارتش سوریه در شمال این کشور با آنها می‌جنگد و بازوی مسلح اسرائیل را تشکیل می‌دهند».

در تاریخ شش شهریور نیز جنگنده‌‌های رژیم صهیونیستی، فرودگاه بین‌المللی حلب در شمال غرب سوریه را هدف قرار دادند که در آن حمله نیز باند فرود آسیب دید و فعالیت‌های فرودگاه به حالت تعلیق در آمد.

حمله امروز در شرایطی صورت می‌گیرد که شش روز از نبرد طوفان الاقصی می‌گذرد، نبردی که با یک آبروریزی تمام عیار برای صهیونیست‌ها آغاز شد و تلفات اشغالگران تاکنون به ۱۳۰۰ نفر کشته و ۳۱۹۲ زخمی رسیده است؛ همچنان حدود ۳۱۷ صهیونیست دیگر نیز مفقود هستند.

در مقابل نیز جنگنده‌های رژیم اشغالگر شبانه روز در حال بمباران کور منطقه غزه هستند؛ حملاتی که در شش روز گذشته موجب شهادت ۱۳۴۵ نفر و مجروحیت ۶۰۴۹ تن دیگر شده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد