اونس طلا2340.66
مظنه14,826,000
18 گرم3,422,500
ارزش سکه33,402,978
قدیم (بهار)37,300,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,600,000
ربع14,600,000

جزییات فروش امروز سامانه یکپارچه؛ فقط این افراد مجاز به سفارش خودرو هستند

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی از امروز برای ۳۰ هزار نفر که در اسفند ماه ثبت نام کرده بودند بازگشایی شده که البته به نظر می رسد فعلا صرفا مشخصات فنی خودروها در سامانه بارگذاری شده است.

به گزارش سایت طلا، سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی از امروز برای ۳۰ هزار نفر که در اسفند ماه ثبت نام کرده بودند بازگشایی شده که البته به نظر می رسد فعلا صرفا مشخصات فنی خودروها در سامانه بارگذاری شده است.

اسفند ماه پارسال ۳۴ هزار نفر برای خرید خودروی وارداتی با مسدود کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب سازمان حمایت، ثبت نام کردند. به این افراد وعده داده شده بود که بخشی از خودروها تا پایان سال ۱۴۰۱ و بخشی دیگر نهایتاً تا خرداد ماه ۱۴۰۲ تحویل داده خواهد شد. با این حال به دلیل تأخیر در تحویل خودروها، ۴ هزار نفر از خرید خودروی وارداتی انصراف دادند و ۳۰ هزار نفر در صف خرید باقی ماندند.

دیروز و پس از گذشت تقریباً ۸ ماه وزارت صمت اعلام کرد که آمادگی تحویل خودروهای وارداتی را دارد و سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به آدرس https://saleauto.ir را بازگشایی کرد.

مهدی ضیغمی مجری طرح واردات خودروی وزارت صمت در این ارتباط گفت: در این نوبت سامانه صرفاً برای همان ۳۰ هزار نفری که در اسفند ماه ثبت نام کرده بودند فعال شده است.

البته مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه نیز اعلام کرده که در حال حاضر صرفاً مشخصات فنی و دفترچه راهنمای خودروهای قابل عرضه در سامانه بارگذاری شده و زمان ثبت نام قطعی به زودی اعلام می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد