اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اطلاعیه هما در خصوص پرواز تهران به هامبورگ

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» درباره تأخیر در پرواز تهران به هامبورگ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش سایت طلا، شرکت هما در اطلاعیه ای اعلام کرد : در پی بروز تهدیدات امنیتی مخابره شده بر فراز کشور اسلواکی، یک فروند هواپیمای جمهوری اسلامی ایران "هما" توسط هواپیمای جنگنده اروپایی تا نزدیکی فرودگاه هامبورگ اسکورت شد و به سلامت در فرودگاه به زمین نشست.

مسافران با سلامت کامل از هواپیما خارج و پرواز هامبورگ به مقصد فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) با حداقل تأخیر انجام می شود.

مسافران پرواز تهران – هامبورگ با تاخیر فرودگاه را ترک کردند

یک منبع آگاه در سرکنسولگری ایران در هامبورگ گفت: مسافران پرواز تهران به هامبورگ پس از ورود، با تأخیر فرودگاه را ترک کردند.

پرواز شماره ۷۲۳ شرکت ایران ایر در مسیر تهران به هامبورگ که با تهدید به بمب گذاری مواجه شده بود پس از فرود در ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه به مکان خاصی در فرودگاه جهت بررسی انتقال داده شد.

مسئول بخش رسانه‌ای پلیس فدرال آلمان به خبرگزاری صدا وسیما گفت: در این پرواز ۱۹۷ مسافر و ۱۶ خدمه حضور داشتند که بلافاصله هواپیما را ترک کردند.

در پی دریافت ایمیل تهدید آمیز مبنی بر بمب گذاری در این هواپیما، تمام پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه هامبورگ به مدت کمتر از دو ساعت متوقف شد.

به گفته یک منبع آگاه در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هامبورگ مسافران این پرواز پس از تاخیر به نسبت زیادی به دلیل بررسی بار هایشان فرودگاه را ترک کردند.

این منبع آگاه افزود: پرواز بعدی هامبورگ به تهران نیز در حال آماده شدن است و تا یک ساعت دیگر این پرواز انجام خواهد شد.

نشریه مورگن پست هامبورگ نوشت: صبح امروز با دریافت ایمیل تهدید آمیز درباره بمب گذاری در پرواز ایران ایر، زنگ هشدار به صدا در آمد و جنگنده‌های نیروی هوایی با ورود هواپیما به آسمان آلمان از شرق برلین، این هواپیما را تا فرودگاه هامبورگ اسکورت کردند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد