اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بیانیه باشگاه الاتحاد پس از لغو بازی با سپاهان/واکنش فدراسیون فوتبال عربستان به لغو بازی

باشگاه الاتحاد عربستان نسبت به لغو بازی با سپاهان بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش سایت طلا،روز گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، دیدار سپاهان ایران و الاتحاد عربستان با ادعایی واهی لغو شد.

به همین دلیل باشگاه الاتحاد عربستان نسبت به لغو بازی با سپاهان بیانیه‌ای منتشر کرد به شرح زیر است:

«باشگاه الاتحاد تصریح می‌کند که پس از ورود به ورزشگاهی که بازی با سپاهان ایران در آن برگزار می‌شود، ناظر AFC اعلام کرد که این بازی برگزار نخواهد شد که با توجه به همین موضوع، کاروان تیم ورزشگاه را به مقصد فرودگاه ترک کرد.باشگاه الاتحاد صحت این تصمیم را پیگیری کرده و از کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهد که حقوق باشگاه را طبق قوانین و مقررات تضمین شده حفظ کند.در این زمینه باشگاه از توجه و پیگیری‌های سفیر عربستان در جمهوری اسلامی ایران، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال عربستان تشکر می‌کند.»

بیانیه معنادار فدراسیون فوتبال عربستان درباره دیدار سپاهان و الاتحاد

فدراسیون فوتبال عربستان نیز اطلاعیه‌ای درخصوص دیدار سپاهان و الاتحاد منتشر کرد.

به محض رسیدن هواپیمای حامل کاروان باشگاه الاتحاد به شهر جده، این باشگاه اطلاعیه‌ای را درخصوص لغو دیدار برابر سپاهان منتشر کرده و مدعی شد این موضوع با اجازه ناظر مسابقه بوده است. حالا نیز فدراسیون فوتبال عربستان اطلاعیه‌ای را در این زمینه به اشتراک گذاشته و به حمایت از الاتحاد پرداخته است.

در متن این بیانیه آمده است:

فدراسیون فوتبال عربستان، دیدار تیم الاتحاد و میزبانش سپاهان اصفهان را که قرار بود عصر دوشنبه در مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود، دنبال کرد.

فدراسیون فوتبال عربستان نیز به نوبه خود از تمایل کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری این مسابقه در شرایط مناسب تمجید می‌کند. موضوعی که فدراسیون فوتبال عربستان با پیگیری مستمر و توسط نمایندگانی که باشگاه الاتحاد را در سفر به ایران همراهی کرده بودند، مورد توجه قرار داده بود.

فدراسیون فوتبال عربستان حمایت کامل خود از باشگاه الاتحاد را تایید می‌کند و تمام اقدامات قانونی را برای حفظ حقوق باشگاه الاتحاد انجام می‌دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد