اونس طلا2337.31
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

ترامپ گم شدن بایدن را تقلید کرد + فیلم

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در جمع جمهوری‌خواهان در کالیفرنیا با تقلید حرکات بایدن زمانی که روی صحنه سردرگم و گیج به نظر می‌رسد، باعث خنده حضار شد.

به گزارش سایت طلا،«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا جمعه در کنوانسیون پاییزی جمهوری‌خواهان کالیفرنیا، با تقلید حرکات «جو بایدن» زمانی که روی صحنه نمی‌داند کدام طرف برود و سردرگم و گیج به نظر می‌رسد، باعث خنده حضار شد.

ترامپ ۷۷ ساله همچنین مدعی شد «گوین نیوسام» فرماندار دموکرات کالیفرنیا خود را به عنوان جانشین ارشد بایدن قرار داده زیرا فکر نمی‌کند او به انتخابات ۲۰۲۴ راه پیدا کند و موفق شود.

ترامپ در سخنرانی خود در بین جمهوری‌خواهان به شدت از قانونگذاران و رهبران دموکرات این ایالت انتقاد کرد و وعده داد کمک برای نجات کالیفرنیا از کمونیسم و مارکسیسم در راه است، تنها اگر او دوباره در سال ۲۰۲۴ رئیس‌جمهور شود.

رئیس‌جمهور ۸۰ ساله آمریکا از زمان آغاز ریاست‌جمهوری با گاف‌های متعدد و رفتارهای عجیب و غریب، سؤالات زیادی را در خصوص سلامت ذهنی و جسمانی خود در بین افکار عمومی به وجود آورده است. او اخیراً هم فراموش کرد با «لولا دا سیلوا» همتای برزیلی‌اش دست بدهد.

در پایان سخنرانی درباره حقوق کارگران در رویدادی در نیویورک-- مجمع عمومی سازمان ملل--جو بایدن با «گیلبرت هونگبو» مدیرکل سازمان بین‌المللی کار دست داد و برای حضار دست تکان داد و بعد بدون دست دادن با همتای برزیلی که او هم روی صحنه بود، خارج شد. در تصاویر منتشر شده از این رویداد، لولا در حالت آزرده در حالی که شاهد خروج بایدن از روی صحنه است، دیده می‌شود.

همزمان با افزایش گاف‌های بایدن در نشست‌های خبری و نگرانی‌ها درباره سلامت جسمی و ذهنی او، نظرسنجی‌ها هم از بی‌اعتمادی مردم این کشور به او حکایت دارد. نظرسنجی اخیری که توسط شبکه «سی‌ان‌ان» انجام شد، نشان داد که فقط یک چهارم آمریکایی‌ها به توانایی بایدن برای دور دوم ریاست‌جمهوری باور دارند و سه‌چهارم دیگر نگرانی‌های جدی نسبت به وضعیت سلامتی وی دارند.

همچنین بیش از ۷۳ درصد آمریکایی‌ها ابراز نگرانی کردند که سن بایدن تأثیر منفی جدی بر سطح کفایت جسمی و ذهنی او برای ریاست جمهوری دارد و اینکه وی توانایی حضور در دوره دوم این سمت را ندارد.

بایدن هم در سخنرانی اخیر در ایالت آریزونا با تندترین الفاظ به ساکن قبلی کاخ سفید حمله کرد و بر خلاف رویه‌های سابق هنگام انتقاد از دونالد ترامپ از او نام برد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد