اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هدیه ویژه ایرانسل به مناسبت هفته وحدت + روش فعالسازی

ایرانسل به‌مناسبت هفته وحدت برای تمام مشترکان خود اعم از اعتباری و دائمی یک بسته تخفیفی اینترنت و مکالمه را در نظر گرفت.

به گزارش سایت طلا، ایرانسل به‌مناسبت هفته وحدت برای تمام مشترکان خود اعم از اعتباری و دائمی یک بسته تخفیفی اینترنت و مکالمه را در نظر گرفت.

اپراتور ایرانسل به‌مناسبت بزرگداشت هفته وحدت و گرامی‌داشت ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) به تمام مشترکان خود اعم از دائمی و اعتباری، یک بسته هدیه مکالمه رایگان ایرانسلی و بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه را ارائه می‌دهد.

بسته تخفیفی اینترنت و مکالمه ایرانسل

تمام مشتریان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری اپراتور ایرانسل از ۶ مهر تا ۱۱ مهر ۱۴۰۲ به‌مناسبت هفته وحدت می‌توانند با قیمت ۲۸ هزار تومان یک بسته ترکیبی شامل ۷ گیگابایت اینترنت و ۷ ساعت مکالمه ایرانسلی را خریداری کنند. این بسته ۷ روز پس از فعال‌سازی اعتبار داشته و امکان خرید آن با شماره‌گیری کد دستوری #۵* یا مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل‌من نیز وجود دارد. همچنین طی این بازه زمانی پس از پایان هر بسته می‌توان به دفعات آن را خریداری کرد.

علاوه بر این، ایرانسل از ۶ تا ۱۱ مهر یک هدیه مکالمه ۵۰+۵ را نیز برای مشترکان در نظر گرفته است. در این طرح پس از ۵ دقیقه مکالمه درون شبکه، ۵۰ دقیقه بعدی همان مکالمه به‌صورت رایگان خواهد بود. مشترکان با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* یا مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل‌من می‌توانند از این مکالمه رایگان بهره‌مند شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد