اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین/ منظور: این‌گونه مصرف سوخت را کم می‌کنیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تصویب کردیم بودجه بر اساس سیاست‌های کلی برنامه هفتم تدوین شود و با توجه به اینکه کلیات برنامه از مجلس رأی گرفته شده است، برخی تغییرات نیز در بودجه اعمال خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تصویب کردیم بودجه بر اساس سیاست‌های کلی برنامه هفتم تدوین شود و با توجه به اینکه کلیات برنامه از مجلس رأی گرفته شده است، برخی تغییرات نیز در بودجه اعمال خواهد شد.

داود منظور در جمع خبرنگاران گفت: ما بخشنامه بودجه ۱۴۰۳ را ابلاغ کردیم و تکالیف دستگاه‌ها مشخص و ابلاغ شده است، هم‌چنین ستاد بودجه نیز فعال شده است و چارچوب کلی بودجه را آماده کرده‌ایم و در زمان قانونی یعنی آبان‌ماه مرحله اول تقدیم بودجه را انجام خواهیم داد.

وی افزود: تصویب کردیم بودجه بر اساس سیاست‌های کلی برنامه هفتم تدوین شود و با توجه به اینکه کلیات برنامه از مجلس رأی گرفته شده است، برخی تغییرات نیز در در بودجه اعمال خواهد شد.

منظور با بیان اینکه "تصمیمی درباره افزایش قیمت بنزین گرفته نشده است و ما به‌دنبال صرفه‌جویی در مصرف سوخت هستیم"، اظهار داشت: در لایجه برنامه هفتم احکام خوبی پیش‌بینی کردیم که در صرفه‌جویی بنزین کمک می‌کند؛ سیاست‌های ما غیرقیمتی است که آهنگ رشد مصرف را مدیریت می‌کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درخصوص پرداخت مطالبات گندم‌کاران نیز بیان کرد: در تبصره ۱۴ بودجه حدود ۱۰۴ هزار میلیارد تومان برای خرید گندم پیش‌بینی شده بود که تاکنون ۱۱۵ همت پرداخت کردیم؛ با توجه به اینکه خرید زیادی انجام دادیم، باید ۱۵۰ همت پرداخت شود که ۴۰ همت باقی‌مانده است. ما قول داده بودیم تا آخر شهریور تسویه را انجام دهیم ولی با توجه به اینکه منابع لازم در بودجه پیش‌بینی نشده بود، مجوزهایی برای جابجایی منابع گرفتیم و تا پایان مهرماه تمام مطالبات را پرداخت کنیم. ضمن اینکه به‌خاطر تأخیر در این پرداخت‌ها نیز از گندمکاران عذرخواهی می‌کنیم.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد