اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازارآفرین افتخاری مهم در صنعت طلا و جواهر و صنایع دستی

رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر شیراز گفت: آموزشگاهی که در حال حاضر در شیراز وجود دارد مجهز به کلیه امور مرتبط به صنعت طلا و جواهر است و یکی از پیشرفته ترین آموزشگاههای جنوب کشور می باشد

رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر شیراز در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت: آموزشگاهی که در حال حاضر در شیراز وجود دارد مجهز به کلیه امور مرتبط به صنعت طلا و جواهر است و یکی از پیشرفته ترین آموزشگاههای جنوب کشور می باشد و دستگاه ها و کلاس های برگزار شده آن را می توان به جرات همانندکشورهای اروپایی دانست مثل میکروستینگ که اولین بار است که در جنوب کشور اجرا می شود.

وی گفت:این آموزشگاه هم‌چنین اولین خانه صنایع دستی استان می باشد که جزو افتخارات این آموزشگاه حضور همزمان در صنعت طلا و جواهر زیر نظر فنی و حرفه‌ای و هم عضو اولین خانه صنایع دستی جنوب کشور است و در حال فعالیت می باشد.

کارشناس بازار طلا بیان کرد :مجموعه بازارآفرین در رشته ها و کارگاه های مجهز و مدرن طلاسازی،قلم زنی ایرانی به سبک شیراز،قلم زنی اروپایی جواهرسازی،مخراجکاری،مخراجی میکروستینگ ،طلافروشی،گوهرشناسی،الماس شناسی،گوهر تراشی کاروینگ و ... در حال فعالیت می باشد.

مستغنی خاطرنشان ساخت: کلاس فروشندگی طلا و جواهر نیز برای اولین بار در ایران توسط اینجانب استارت زده شده و در حال حاضر یکی از سر فصل های فنی و حرفه‌ای قرار گرفته است.

رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر شیراز گفت: متاسفانه شیوع کرونا و تعطیلی واحدها آسیب زیادی به آموزشگاه ها وارد کرد اما اکنون به لطف خدا علیرغم شرایط اقتصادی نسبت به آمورشگاه های دیگر با استقبال خوبی روبه رو شده است.

مستغنی بیان کرد در حال حاضر یکی از مشاوران و مدرس دوره طلا شناسی در این آموزشگاه هستم و در حدود ۱۰۰۰ نفر هنرجو را تاکنون در این مجموعه آموزش داده ام .

کارشناس بازار طلا معتقد است شرایط بد اقتصادی ،ورود طلای آب شده به منازل مردم و اقدام بانک مرکزی در خصوص پیش فروش سکه باعث شد رکودی چشمگیر صنعت طلا را بگیرد و آسیب زیادی خصوصا به تولید کنندگان و همه همکاران این صنعت بزرگ وارد شود

وی معتقد است هنرجویان بر خلاف گذشته اکنون طی مدت زمان کوتاه می توانند به صورت حرفه ای به صنعت طلا وارد شوند و از نزدیک با آخرین دستگاه های مدرن در این آموزشگاه آشنا شوند و با مهارت زیاد وارد شغل و رسته مورد نظر خود شوند.

مستغنی در پایان در رابطه با برگزاری نمایشگاه گفت: باید تمام گروه ها از شهرها و حتی کشورهای مختلف در نمایشگاه شرکت کنند و آخرین محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و نمایشگاه نباید جنبه فروشگاهی داشته باشد.

وی گفت:مجموعه بازارآفرین هرساله با حضور در نمایشگاه های بین المللی طلا و جواهرسازی و صنایع دستی و ارائه ویترین به هنرجویان خود از آنها جهت ورود به بازار کار حمایت می کند و با هدف ایجاد اشتغال و کمک به کاهش معضل بزرگ بیکاری و در پی آن کاهش آسیبهای اجتماعی به این صنعت بزرگ کمک می کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد