اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر شخصی این 3 نشانه را داشته باشد هوش او با اینشتین برابری می‌کند

دانشمندان با انجام تحقیقات علمی به نتایجی جالب درباره ویژگی‌های افراد باهوش دست یافته‌اند.

به گزارش سایت طلا، دانشمندان با انجام تحقیقات علمی به نتایجی جالب درباره ویژگی‌های افراد باهوش دست یافته‌اند.

روانشناسی شخصیت عبارت است از علمی که به بررسی و تحلیل شخصیت انسان می‌پردازد. روانشناسی شخصیت یکی از مهم‌ترین مسائل روانشناسی است و تحت بررسی‌های مختلف قرار گرفته است. در روانشناسی شخصیت تئوری پنج عاملی است. این تئوری می‌گوید که پنج عامل اصلی، شامل همبستگی، رفاه‌مندی، رویایی بودن، پشتکار و پا کشیدگی هستند. برخی از روانشناسان با تمرکز بر روانشناسی شخصیت، مثل فروید، اعتقاد دارند که تمامی اعمال انسان از طریق ناخودآگاه انجام می‌شوند. به علاوه، مؤلفه‌هایی مانند شهرت شخصیت، عزت نفس، خودشناسی و ارزشمندی نیز در روانشناسی شخصیت به بررسی و تحلیل می‌پردازند.

دانشمندان با انجام تحقیقات علمی به نتایجی جالب درباره ویژگی‌های افراد باهوش دست یافته‌اند.

مطالعه دانشمندان آمریکایی نشان داد افرادی که سطح هوشی بالایی دارند شلخته هستند و دیر به رختخواب می‌روند. کارشناسان دانشگاه مینه سوتا توانستند عادات رفتاری و میزان رشد ذهنی را به هم مرتبط کنند.

مشاهدات نشان داده است که یک فرد باهوش تمایل به داشتن یک اتاق نامرتب دارد. کاتلین وگس روانشناس معتقد است که در مکانی با نظم، اکتشافات علمی به ندرت انجام می‌شود.

همچنین معلوم شد که هوش افراد با عادت دیر به رختخواب رفتن مطابقت دارد. بسیاری از افراد بزرگ و باهوش در سبک زندگی شبانه متمایز بودند. از جمله این افراد می‌توان به چارلز داروین، وینستون چرچیل و الویس پریسلی اشاره کرد.

نویسندگان این مطالعه خاطرنشان کردند: «این فرضیه پیش‌بینی می‌کند که افراد باهوش‌تر بیشتر از افراد با هوش کمتر شب‌گرد هستند».

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد