اونس طلا2302.52
مظنه14,571,000
18 گرم3,363,700
ارزش سکه32,828,463
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)41,000,000
نیم23,600,000
ربع14,700,000

قالیچه رونالدو چقدر می‌ارزد؟ + مشخصات و تصاویر

نقش این قالیچه به «نقش باغی» یا «گل و مرغ» در صنعت فرش معروف است که از نقوش پرطرفدار قالی قم به حساب می‌آید.

به گزارش سایت طلا، نقش این قالیچه به «نقش باغی» یا «گل و مرغ» در صنعت فرش معروف است که از نقوش پرطرفدار قالی قم به حساب می‌آید.

جنس این قالیچه تماما ابریشم است که نفیس‌ترین نوع متریال به کار رفته برای فرش دستباف ایرانی محسوب می‌شود و در بازار جهانی طرفداران بسیار زیادی دارد.

ابعاد این فرش یا به عبارت دقیق‌تر، قالیچه ۳ متر است و قیمت حدودی آن با توجه به برند تولید کننده‌اش نهایتا ۴۰ هزار دلار تخمین زده می‌شود.

این قالیچه با توجه به حضور یکی از چهره‌های شناخته شده فرش ایرانی، متعلق به برند میرزازاده است و از طرف او به تیم پرسپولیس برای هدیه دادن به رونالدو اهدا شده است.

فرش ایرانی شهره جهانی دارد. فرش‌های استان قم حکم تابلو نقاشی را داشته که تولیدکننده برای آن قیمت تعیین می‌کند. به گفته کارشناسان، به لحاظ معنوی فرش ایرانی پرچم دوم کشور به شمار می‌رود. امروز باشگاه پرسپولیس به کریستیانو رونالدو، فوتبالیست تیم عربستان یک تخته فرش دستبافت اهدا کرد.

به گفته کارشناسان بازار، این فرش بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان ارزش دارد در صورتیکه در فضای مجازی گفته شده بود ارزش این فرش بیش از ۳ میلیارد تومان است.

گفتنی است وضعیت بازار فرش شرایط مطلوبی ندارد اما قیمت هر قالیچه دستبافت استان قم بین ۴۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان قیمت گذاری می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد