اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این 10 کشور زیباترین پرچم در جهان را دارند+ تصاویر

امروز زیباترین پرچم های جهان را رتبه بندی کردیم. برای یافتن لیست کامل به خواندن ادامه دهید.

به گزارش سایت طلا، امروز زیباترین پرچم های جهان را رتبه بندی کردیم. برای یافتن لیست کامل به خواندن ادامه دهید.

کدام کشور بهترین پرچم را دارد؟ کدام کشور زیباترین پرچم را دارد؟

1- سیشل /قاره: آفریقا

اولین نفر در این لیست از زیباترین پرچم های جهان جمهوری سیشل است.

پرچم ملی سیشل از پنج نوار مورب رنگی مختلف تشکیل شده است که از پایین سمت بالابر پرچم تا انتهای دیگر فاصله دارند. این پنج رنگ شامل آبی، زرد، قرمز، سفید و سبز است.پرچم سیشل دارای پنج رنگ است که هر کدام نمایانگر خاص خود را دارند.رنگ آبی نمادی از آسمان و دریا است که 115 جزیره گرمسیری در اقیانوس هند را که سیشل را تشکیل می دهند، احاطه کرده است.رنگ زرد شن و خورشید حیات بخش را به تصویر می کشد در حالی که رنگ سبز محیط زیبای طبیعی و رنگ قرمز نمادی از مردم است.در نهایت، رنگ سفید نشان دهنده بی طرفی، عدالت و هماهنگی است.

2 - آفریقای جنوبی

پرچم آفریقای جنوبی که نماد اتحاد و پیشرفت است، منحصر به فرد است زیرا تنها پرچم شش رنگ در جهان است. شش رنگ هر کدام نشان دهنده عناصر مهم کشور هستند و یکی از زیباترین پرچم های جهان به حساب می آیند.

3- گویان /قاره: آمریکای جنوبی

گفته می شود که طراحی منحصر به فرد پرچم با متمایزترین شکل آن، فلش زرد طلایی، نشان دهنده آینده درخشان کشور است.

4- بوتان /قاره: آسیا

پرچم ملی بوتان با ویژگی بارز دروک یا اژدهای تندر، نشان این کشور، متمایز است.اژدها (تبتی استاندارد: འབྲུག، دزونگخا: འབྲུག་)، از اساطیر تبت و بوتان، بر روی پرچم ظاهر می شود و جواهراتی را در دست دارد که گفته می شود نشان دهنده ثروت این کشور است.

5 - قزاقستان /قاره: آسیا

پرچم ملی جمهوری قزاقستان دارای یک میدان آبی آسمانی روشن با یک ستون زینتی زرد در بالابر و یک عقاب استپی طلایی و یک خورشید در مرکز است.پرچم قزاقستان، یکی از بهترین پرچم های ملی، از 2 رنگ تشکیل شده است. رنگ آبی دارای اهمیت مذهبی است و نماد احترام به آسمان و ارادت به جد پدر است. این رنگ همچنین نمادی از خلوص، رفاه و صلح است و یادآور اتحاد مردم قزاقستان است.

6 - استونی /قاره: اروپا

این پرچم در سال 1918 به عنوان پرچم رسمی استونی پذیرفته شد.آبی رنگ وفاداری، فداکاری و ایمان است و نمایانگر آسمان، دریا، دریاچه ها و ویژگی های طبیعی کشور است. رنگ سیاه نمایانگر ژاکت سیاه رنگ سنتی دهقانان استونیایی در گذشته و به عنوان نمادی از گذشته غم انگیز استونی است در حالی که رنگ سفید نماد امید و کار در جهت روشنگری و فضیلت است.

7 - جامائیکا /​قاره: آمریکای شمالی

خورشید می درخشد . زمین سبز است و مردم قوی و خلاق هستند، اینگونه است که پرچم جامائیکا به طور رسمی تفسیر می شود.پرچم جامائیکا یک پرچم منحصر به فرد در جهان است زیرا تنها پرچمی است که رنگ قرمز، سفید یا آبی ندارد. پرچم هر کشور دیگری حداقل دارای یکی از این رنگ ها است.

8 - انگلستان /قاره: اروپا

پرچم ملی ترکیبی از سه پرچم ملی قبلی است که تحت یک حاکم متحد شده بودند. اینها صلیب سرخ سنت جورج برای پادشاهی انگلستان، نمک قرمز سنت پاتریک ایرلند، و نمک سفید سنت اندرو برای اسکاتلند بودند .

9 - باهاما / آمریکای شمالی

رنگ آبی آکوامارین نماد آبی، دریای کارائیب است که این کشور جزیره ای را احاطه کرده است . نوار زرد نمادی از خورشید و دیگر منابع طبیعی کشور است. گفته می شود که رنگ سیاه به همراه مثلثی که به سمت بدنه پرچم است، نشان دهنده قدرت، نیرو، نشاط و اراده مردم باهام است.

10 - مقدونیه شمالی /قاره: اروپا

پرچم ملی جمهوری مقدونیه شمالی یک میدان قرمز رنگ در پشت یک دیسک مرکزی طلایی یا خورشید است که در مجموع هشت پرتو گشادکننده از مرکز تا لبه میدان امتداد دارد.

رمز رنگ سنتی پرچم مقدونیه شمالی است که نشان دهنده تاریخ و گذشته این کشور در بالکان است در حالی که خورشید زرد نشان دهنده تولد دوباره و آغازی جدید است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد