اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خبر مهم و فوری برای مسافران شمال

ضیائیان درباره وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز برای گیلان، شمال و مرزهای شرقی اردبیل و همچنین غرب مازندران، بارندگی شدید پیش بینی می‌شود که هشدار سطح نارنجی از دو روز پیش صادر شده است.

به گزارش سایت طلا، ضیائیان درباره وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز برای گیلان، شمال و مرزهای شرقی اردبیل و همچنین غرب مازندران، بارندگی شدید پیش بینی می‌شود که هشدار سطح نارنجی از دو روز پیش صادر شده است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اعلام اینکه از روز چهارشنبه (۲۲ شهریور) تا روز یکشنبه (۲۶ شهریور) دمای هوا در اکثر نقاط کشور به‌ویژه نیمه شمالی کاهش خواهد داشت، گفت: بارش‌های شدید تا خفیفی در استان‌های شمالی کشور از امروز تا روز شنبه هفته آینده خواهیم داشت.

«صادق ضیاییان» درباره وضعیت آب و هوای کشور افزود: امروز برای گیلان، شمال و مرزهای شرقی اردبیل و همچنین غرب مازندران، بارندگی شدید پیش بینی می‌شود که هشدار سطح نارنجی به این منظور از دو روز پیش صادر شده است.

وی با اشاره به تعطیلات پیش رو، درباره آب و هوای شمال کشور از روز سه شنبه تا شنبه هفته آینده نیز گفت: برای فردا (سه شنبه) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و شمال اردبیل بارش خواهیم داشت. همزمان شاهد بارش‌های خفیف در غرب گیلان خواهیم بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه‌داد: برای روز چهارشنبه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و استان اردبیل هم مجدد بارندگی خواهیم داشت، در همین روز بارش‌های پراکنده را در گیلان انتظار داریم.

ضیاییان گفت: برای روز پنجشنبه در جنوب استان اردبیل و محورهای گیلان تا اردبیل، همچنین در استان مازندران بارندگی خواهیم داشت که تقریبا خفیف است، با این حال انتظار داریم در غرب گیلان بارش‌ها با شدت بیشتری همراه باشد.

به گفته وی، برای روز جمعه نیز در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارندگی خفیفی خواهیم داشت و روز شنبه که آخرین روز تعطیلات است، بارش‌های خفیفی را مجدد در این سه استان شمالی انتظار داریم.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت دمایی کشور، اضافه‌کرد: تا روز چهارشنبه افزایش نسبی دما را در اغلب نقاط کشور داریم، اما از روز چهارشنبه تا یکشنبه دما در اکثر نقاط کشور به ویژه نیمه شمالی کاهش خواهد داشت.

وی بر این اساس به کسانی که قصد مسافرت به شمال را دارند، اعلام‌کرد: با توجه به وقوع بارندگی‌ها (که البته سنگین نیست) انتظار می‌رود افراد احتیاط لازم را داشته باشند، زیرا احتمال لغزندگی جاده‌ها وجود دارد و از اتراق و قرار گرفتن در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد