اونس طلا2322.47
مظنه14,836,000
18 گرم3,424,900
ارزش سکه33,425,508
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)41,200,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

اگر این اتفاق بیفتد؛ قیمت بیت‌کوین در ۱۰۰روز به بیش از ۴۲هزار دلار می‌رسد!

شرکت تحقیقاتی K۳۳ پیش‌بینی می‌کند که در صورت اعطای مجوز به صندوق‌های نقطه‌ای قابل معامله بیت‌کوین (ETF)توسط دولت آمریکا، این صندوق‌ها بیش از ۳۰۰۰۰ بیت کوین را در ۱۰ روز اول معاملات خود به ارزش نزدیک به ۱ میلیارد دلار جذب کنند.

به گزارش سایت طلا، شرکت تحقیقاتی K۳۳ پیش‌بینی می‌کند که در صورت اعطای مجوز به صندوق‌های نقطه‌ای قابل معامله بیت‌کوین (ETF)توسط دولت آمریکا، این صندوق‌ها بیش از ۳۰۰۰۰ بیت کوین را در ۱۰ روز اول معاملات خود به ارزش نزدیک به ۱ میلیارد دلار جذب کنند.

این هجوم سرمایه می تواند قیمت بیت کوین را در عرض ۱۰۰ روز پس از تایید به بیش از ۴۲۰۰۰ دلار برساند.

این پیش بینی از تجزیه و تحلیل ویتله لوند، تحلیلگر باتجربه در شرکت تحقیقاتی K۳۳ سرچشمه می گیرد.

لوند پیش بینی خود را بر اساس الگوهای ورودی مشاهده شده برای صندوق های بیت کوین ProShares Bitcoin Futures ETF (BITO) و Purpose BTC ETF (BTCC) پس از معرفی آنها انجام داد.

افزایش بالقوه ۶۶ درصدی قیمت بیت کوین

بر اساس تحقیقات K۳۳، چراغ سبز برای ETF نقطه‌ای بیت کوین می تواند رشد صعودی ۶۶ درصدی را رقم بزند.

در نتیجه، به طور بالقوه قیمت بیت کوین را به ۴۲۰۰۰ دلار در ۱۰۰ روز اول می رساند.

گزارش شرکت تحقیقاتی K۳۳ حاکی از دست‌کم گرقتن تأثیر عمیقی که تأیید ETF نقطه ای بیت کوین در ایالات متحده می تواند بر بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد.

داده های تاریخی ارتباط قوی بین جریان های ورودی سنگین و حرکت صعودی تقویت شده را برجسته می کند.

(قیمت پیش بینی شده بیت کوین منبع: شرکت تحقیقاتی K۳۳)

لوند در اظهار نظر در این مورد خاطرنشان کرد: بازار اشتباه است و به طور چشمگیری تاثیر ETF های نقطه ای بیت‌کوین و اتریوم را دست‌کم می گیرد.

شانس تایید ETF نقطه ای ایالات متحده هرگز بهتر نبوده است، من انتظار دارم ETF نقطه ای جریان های ورودی قوی تری نسبت به صندوق های آتی BITO و Purpose در اولین روزهای معاملاتی خود داشته باشند.

در چهار سال گذشته یک رابطه قوی بین جریان های سرمایه گذاری قوی بیت‌کوین و افزایش قیمت بیت‌کوین مشاهده شده است.

شایان ذکر است که این پیش بینی ها در سایر رویدادهایی که می تواند بیت کوین و بازار کریپتو را تحت تاثیر قرار دهد، فاکتور ندارد.

افزایش ورودی بیت‌کوین به صندوق های قابل معامله

لوند معتقد است که پیشنهاد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای ETF های نقطه ای بیت کوین زمینه را برای تزریق سرمایه قابل توجهی فراهم می کند. او پیش‌بینی می‌کند که در یک بازه زمانی چهار ماهه، مجموعاً ۱۰۰۰۰۰ بیت کوین به صندوق های۴ سرمایه‌گذاری بیت‌کوین چه در داخل و چه در سطح بین‌المللی وارد شود.

لوند با برجسته کردن سناریوی ETF کانادایی، اشاره کرد که ETF بیت کوین کانادا به تنهایی ۱۱۱۴۱ بیت کوین را جذب کرده است. همراه با سایر ETF های کانادایی، این رقم در چهار ماه اول پس از عرضه به ۵۸۰۰۰ بیت کوین رسید.

این تحلیلگر تأکید کرد که آمریکا با دامنه بازار گسترده تر خود در مقایسه با کانادا شاهد تأثیر شدیدتری از تصویب ETF های بیت کوین است.

صندوق BITO در ده روز اول معاملات خود شاهد ورود ۱۹۴۲۵ بیت کوین بود. صندوق BITO بدون رقابت جدی راه اندازی شد و مزیت قابل توجهی را برای اولین حرکت ایجاد کرد. علاوه بر این، ETF های مبتنی بر معاملات آتی ایالات متحده به دلیل هزینه های چرخش، نسبت به قرار گرفتن در معرض مستقیم مبتنی بر نقطه کم ارزش تر هستند. این باعث می‌شود که من انتظار داشته باشم که ورودی ETF های نقطه‌ای در ایالات متحده در مقایسه با صندوق BITO افزایش یابد.

جایی که قیمت بیت کوین در حال حاضر ایستاده است

در حال حاضر، طبق داده‌های BeInCrypto، بیت‌کوین ۲۵۸۶۷ دلار است که نشان‌دهنده کاهش ۱۲.۳ درصدی قیمت نسبت به ماه گذشته است.

بیت‌کوین از زمانی که SEC رای خود را در مورد هفت پیشنهاد ETF بیت کوین به تعویق انداخت تا حد زیادی قرمز شده است.

(عملکرد قیمت بیت کوین)

با این نرخ، بیت کوین در اطراف سطوحی است که قبل از اعلام بلک راک برای ETF بیت‌کوین دیده شده بود و سودهای ناشی از پیروزی جزئی ریپل در برابر SEC را از دست داده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد