اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

7 ترفند ناب برای تشخیص دادن افراد دروغگو! + تصاویر

با این 7 ترفند ناب و طلایی به راحتی افراد دروغگو را از انسان های صادق تشخیص دهید!

به گزارش سایت طلا، حتی اگر به طور قانع کننده ای دروغ بگوییم، بدن ما همه چیز را می گوید. و این معمولاً به این دلیل است که زبان بدن به سادگی توسط یک دروغگو نادیده گرفته می شود، که در عوض، تمام تمرکز خود را روی کلمات و حالات چهره خود مانند هر شخص دیگری قرار می دهد. روانشناسان بر این باورند که کلید تشخیص دروغ در زبان بدن به همین دلیل آشکار می شود و اگر توجه خود را به آن معطوف کنیم، می توانیم آن را تشخیص دهیم.

برخی از مردم بهتر از دیگران دروغ می گویند. و در حالی که هیچ علامت جهانی وجود ندارد که بتواند با اطمینان 100٪ ثابت کند که یک فرد دروغ می گوید، اما با این 7 ترفند ناب و طلایی به راحتی می توانید افراد دروغگو را از انسان های صادق تشخیص دهید!

1. مکث ها را دنبال کنید

یکی از رایج ترین سرنخ های صوتی که نشان می دهد فرد دروغ می گوید مکث است، بنابراین به آنها توجه کنید. اگر فردی در حین صحبت کردن، مکث های طولانی داشته باشد یا بسیاری از آنها را داشته باشد، احتمالاً دروغ می گوید و وقت خود را صرف فکر کردن در مورد آنچه می گوید می کند. خطاهای گفتاری مانند "آه"، "اوه" و "منظورم" نیز به حساب می آیند.

2. به مدت زمان احساسات توجه کنید

معمولاً احساسات واقعی بیش از 5 ثانیه طول نمی کشد. اگر فردی بیش از 5 ثانیه احساسات خود را ابراز کند، به احتمال زیاد جعلی است. شما احتمالاً نمی توانید همان حالت صورت را برای 10 ثانیه ثابت داشته باشید، درست است؟ پس مراقب این موضوع باشید

3. مراقب زمان بد باشید

دانشمندان دریافتند که احساسات همیشه اول هستند و تنها پس از آن کلمات به دنبال آنها می آیند. اگر شخصی ابتدا بگوید "من عصبانی هستم" و تنها در آن صورت می توانید حالت چهره عصبانی را ببینید، این یک حالت جعلی است.

4. صمیمیت احساسات را بررسی کنید

احساسات واقعی صادقانه هستند و بازتولید آن همیشه آسان نیست، بنابراین سعی کنید ببینید چقدر صریح است. این عاطفه زمانی صادق است که فقط یک قسمت از صورت نیست که تغییر می کند. برای مثال، اگر فردی لبخند بزند، تنها لب‌های او نیستند که حرکت می‌کنند، چین و چروک‌ها نیز باید در نزدیکی چشم ظاهر شوند و ابروها به‌طور خودکار به سمت پایین می‌روند. همین موضوع در مورد هر احساس دیگری نیز صدق می کند.

5. مراقب تکرار باشید

در حالی که برای برخی افراد بیان کردن افکارشان در قالب کلمات دشوار است، تکرار بیش از حد ممکن است به معنای دروغگویی فرد باشد. اگر او دائماً چیزی را تکرار می کند، ممکن است به این معنی باشد که آنها سعی می کنند هم شما و هم خودشان را متقاعد کنند و اگر به آنچه می گویند باور داشته باشید، از واکنش شما دوری می کنند.

6. پاسخ دادن با همان کلمات یا عباراتی که در سوال به کار رفته است

انتخاب کلمات نیز گویای چیزهای زیادی است. اگر فردی دقیقاً از همان مواردی استفاده کند که در سؤال استفاده شده است، به اندازه کافی احساس آزادی نمی کند و سعی می کند به آنچه شما گفتید پایبند بماند، زیرا ممکن است از گفتن بیش از حد یا فاش کردن چیز دیگری بترسد. تکرار خود سؤال قبل از پاسخ دادن به آن نیز نشانه بدی است - این همان کاری است که بسیاری از دروغگویان برای وقت گذاشتن و یافتن پاسخ انجام می دهند.

7. پوشاندن صورت یا دهان

یکی از ساده ترین نشانه های زبان بدن زمانی است که یک دروغگو صورت یا دهان خود را می پوشاند . این یک کار کاملاً معمولی است که دروغگویان انجام می دهند زیرا یک پاسخ روانی است ، بنابراین اگر این را ببینید، ممکن است به شما دروغ گفته شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد