اونس طلا2314.79
مظنه15,266,000
18 گرم3,524,100
ارزش سکه34,394,298
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,000,000
ربع15,000,000

فوری؛ طرح خرابکاری در صنایع موشکی، پهپادی و هوافضای ایران خنثی شد + فیلم

سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع موفق شد طی عملیاتی پیچیده از یک خرابکاری در صنایع دفاعی کشورمان جلوگیری کند. ‍

بزرگ‌ترین خرابکاری صنعتی در صنایع موشکی، پهپادی و هوافضای کشورمان با هوشیاری سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع پیشگیری و خنثی شد.

یک مقام مسئول در سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع درباره جزئیات مقابله با خرابکاری صنعتی در صنایع موشکی گفت: با توجه به تاثیرگذاری راهبردی قدرت موشکی ایران در ایجاد بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان، صنایع موشکی همواره از اهداف سرویس‌های جاسوسی در زمینه خرابکاری صنعتی بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به خودکفایی کشور در زمینه طراحی و تولید انواع سامانه‌ها و موشک‌های مورد نیاز در برد‌های مختلف، طی سال‌های اخیر پروژه‌های چندلایه اطلاعاتی و امنیتی با پوشش خرید قطعات برای فریب سرویس‌های حریف طراحی و اجرا شده است.

این مقام مسئول در سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع بیان کرد: با عنایت حضرت، ولی عصر (عج) طی ماه‌های گذشته شبکه‌ای کاملا حرفه‌ای که قصد داشت با همکاری برخی عوامل نفوذی قطعات معیوب و تجهیز شده را برای بکارگیری در تولید موشک‌های پیشرفته در صنایع موشکی وزارت دفاع به چرخه تولید وارد کند، در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (ع) در سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع گرفتار و متلاشی شد.

وی افزود: این شبکه با هدایت مستقیم سازمان موساد قصد داشت با فروش قطعه تجهیز شده، موشک‌های تولید شده را به ابزاری انفجاری برای ضربه زدن به خطوط صنعتی و کارکنان شاغل در این حوزه تبدیل کند.

این مقام مسئول در سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع اظهار کرد: با وجود برنامه بسیار پیچیده دشمن صهیونیستی، این اقدام دشمن از همان ابتدا تحت رصد اطلاعاتی و عملیاتی قرار گرفت و با دستگیری عوامل آن به طور کامل خنثی شد.

وی گفت: با اجرای این پروژه کاملا موفق کلیه مسیر‌ها و فعالیت‌های موساد برای تامین و انتقال قطعه مورد نظر آنان به همراه افسران خارجی و عوامل داخلی آنان شناسایی و در چتر اطلاعاتی قرار گرفتند.

این مقام مسئول در سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع تصریح کرد: دشمن صهیونیستی تا چندی قبل کاملا مطمئن بود که طرح خرابکاری صنعتی و انتقال قطعات معیوب به صنایع موشکی وزارت دفاع با موفقیت اجرا شده، لیکن پس از وارد شدن ضربه اخیر به شبکه خرابکاری فوق از عمق شکستی که در جریان این عملیات متحمل شده همچنان در شوک است.

جزئیات مهم این پرونده جاسوسی و ابعاد مختلف این خرابکاری برای ضربه به توان دفاعی کشورمان در خبر سراسری ۱۴ به اطلاع مردم خواهد رسید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد