اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شوخی جالب رییسی با عکاسان نشست خبری + ویدیو

شوخی رئیس‌جمهور با عکاسان حاضر در جلسه نشست خبری را در ادامه می‌بینید.

به گزارش سایت طلا، شوخی رئیس‌جمهور با عکاسان حاضر در جلسه نشست خبری را در ادامه می‌بینید.

آیت الله رئیسی در ابتدای نشست خبری خود طی سخنانی اظهار داشت: امیدواریم زائرین اربعین در این روزها زیارت دلنشینی را داشته باشند و دعای آنها در حق همه ما به اجابت برسد. از همه اصحاب رسانه و رسانه‌هایی که با تقد دلسوزانه به دولت کمک می کنند تشکر می‌کنم و ارتباط دولت با اصحاب رسانه را یک ضرورت می‌دانم. این می‌تواند موجب شود تا مردم و مسئولین را با یکدیگر مرتبط کرده و موجب شودتا مسئولان در جریان دغدغه های مردم قرار گیرند.

وی افزود: دولت در حالی دوسال قبل کارش را آغاز کرد که شرایط کشور شرایط خاصی بود. دولت با شرایط کرونایی و کسری بودجه و شرایط تورمی و با کاهش کالاهای اساسی و مسائلی از این دست مواجه بود که برخی از صاحبنظران با تردید می‌گفتند که دولت چگونه می‌خواهد این شرایط را مدیریت کند، اما با توکل به خداوند متعال و داشته‌های ملت و برخورداری از نیروهای جوان و کار آمد کار را شروع کردیم.

رئیسی ادامه داد: از جایی که ما ظرفیت‌های فراوانی در کشورمان داریم و معتقد هستیم با تغییر گفتمانی که در این دولت پیش آمد و باز گشت به مردم و با نگاه به ظرفیت‌های داخلی و رجوع به داخل می توان بسیاری از مسائل را در کشور حل کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد