اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اولین مصاحبه سردار آزمون با دوربین باشگاه رم + فیلم

اولین مصاحبه سردار آزمون با دوربین باشگاه رم منتشر شد.

به گزارش سایت طلا،سردار آزمون امروز در انتقالی رسمی به تیم رم ایتالیا پیوست تا فصل جدید را زیر ژوه مورینیو سرمربی پرتغالی تجربه کند. باشگاه رم ایتالیا اولین مصاحبه رسمی با مهاجم ایرانی را بصورت ویدیویی انجام داد.

سردار به رم خوش اومدی.
خیلی خوشحالم چون به یکی از بهترین و بزرگترین باشگاه‌های دنیا اومدم و هیچ کلمه‌ای برای توصیف کلماتم وجود نداره اما خیلی خوشحالم که اینجا هستم.

وقتی به اینجا رسیدی اولین برداشتت چی بود؟
میدونم که به یکی از بهترین باشگاه‌های اروپایی اومدم و شب قبلش اصلا نتونستم بخوابم. فکر می‌کنم هیچ احساسی برای یک بازیکن بهتر از ورود به یک باشگاه بزرگ نیست.

رم اخیرا دو فصل موفق را در اروپا پشت سر گذاشته حتی تو این فصت را داشتی که سال گذشته باهاشون روبرو بشی. بازی مقابل این باشگاه چطوری بود؟
رم بازیکنان خیلی خوبی دارد و آنها بهترین‌های دنیا هستند در هر پست بهترین هستند. خیلی تهاجمی بازی می‌کردن منم دوست دارم تهاجمی بازی کنم. منم تیم رو دوست دارم و از نحوه بازیشون هم خوشم میاد. خیلی خوبن.

تو ژوزه مورینیو رو میشناسی. در لورکوزن هم با هم خوش و بش و بعد از بازی هم با هم صحبت کردین. حالا چه حسی داری از اینکه می‌تونی باهاش کار کنی؟
به نظر من اون بهترین مربی جهانه. بی‌صبرانه منتظرم باهاش کار کنم. حتما چیزهای زیادی ازش یاد می‌گیرم و همه ما بازیکنان همیشه همه تلاشمون رو برای تیم می‌کنیم.

تو بازیکن باتجربه‌ای هستی حتی در سطح اروپایی. از این ماجراجویی جدیدت در ایتالیا جه انتظاری داری؟
البته که می‌خواهم چندتا جام به دست بیارم و هدف و رویای من انجام این کار با رم هست. اونا طرفداران زیادی دارن که یکی از بهترین‌ها در اروپا هستن. کادرفنی و یک تیم عالی دارند. بی‌صبرانه منتظرم قهرمانی به دست بیاریم.

و اهداف شخصی خودت برای این فصل چیه؟
همانطور که گفتم رویای من من گرفتن جام با رم هست.

فصل گذشته در استادیوم المپیکو بازی کردی. اولین برداشتت از استادیوم و هوادارانش چه چیز بود؟
رمی‌ها طرفداران خیلی پرشوری دارند. در دوران فوتبالم تا حالا چنین چیزی ندیده بودم. بی‌صبرانه منتظرم در المپیکو مقابل هوادارانمان بازی کنم.

در آخر چه پیامی برای هواداران رم داری؟
ما درون زمین همه تلاشمون را می‌کنیم لطفا شما هم همچنان از ما حمایت کنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد