اونس طلا2319.21
مظنه15,006,000
18 گرم3,464,100
ارزش سکه33,808,518
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,100,000
ربع15,300,000

شرایط فروش پژو ۲۰۷ و دنا و سورن در شهریور اعلام شد+ جدول قیمت

شرایط فروش پژو ۲۰۷ ، دنا پلاس و سورن پلاس در مرداد و شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد. این خودرو این محصولات را به شکل پیش فروش به متقاضیان عرضه می‌کند.

به گزارش سایت طلا، شرایط فروش پژو ۲۰۷ ، دنا پلاس و سورن پلاس در مرداد و شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد. این خودرو این محصولات را به شکل پیش فروش به متقاضیان عرضه می‌کند.

شرکت ایران خودرو طی فراخوانی اعلام کرد آن دسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردن و نام آنها به عنوان بخش سوم اولویت‌های زمستان ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده و همچنین از سوی ایران خودرو پیامک دریافت کردند یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نام آنها درج شده، می‌توانند در این بخش نامه فرایند ثبت نام را انجام دهند.

شرایط فروش پژو ۲۰۷ ، دنا پلاس و سورن پلاس

در این طرح سورن پلاس دوگانه سوز با پیش‌پرداخت ۱۴۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دستی با پیش‌پرداخت ۱۳۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با پیش‌پرداخت ۱۶۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و دنا پلاس با پیش‌پرداخت ۱۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به شکل پیش فروش به مشتریان عرضه می‌شوند. در این طرح موعد تحویل خودروها اسفند ۱۴۰۲ اعلام شده است.

گفتنی است در این طرح مبلغ پیش‌پرداخت کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی محصولات اعلام شده است. همچنین قیمت نهایی خوردو طبق آخرین قیمت محصول در زمان تحویل ماسبه شده و با ارسال دعوتنامه اعلام و دریافت خواهد شد

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد