اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ریسک خرید دلار بالا رفت

این روزها برای خریداران دلار پرریسک شده و کمتر کسی به فکر سود خرید دلار است.

به گزارش سایت طلا،قیمت دلار در پشت خط جمعه و در روز تعطیل کانال 49 هزار تومان را از دست داد و بازار ارز هرات در روز شنبه در 48 هزار و 400 تومان شروع به کار کرد و در از دست دادن سطح حمایتی 48 هزار و 300 تومان ناکام ماند.

قیمت دلار هرات پس از سه بار برخورد به این سطح حمایتی افزایشی شد و به قیمت ابتدای روز برگشت. در پشت خط شنبه هم قیمت دلار هرات به افزایش ادامه داد و در 48 هزار و 600 تومان بسته شد. قیمت دلار تهران هم در پشت خط به مرز 49 هزار تومان برگشت.

قیمت درهم امارات در 13 هزار و 400 تومان باز شد و نتوانست این سطح را از دست دهد. بازار دبی در نرخ 13 هزار و 460 تومان بسته شد که برابری آن برای دلار 49 هزار و 400 تومان برآورد می‌شود. بر اساس قیمت درهم امارات یا این ارز در کاهش عقب افتاده یا اینکه دلار باید بالا برگردد.

با رسیدنِ موضوع تبادل زندانیان و آزادسازی دارایی‌های ایران در کره جنوبی به مرحله فعلی، اکثر معامله‌گران تصور می‌کنند قیمت دلار تا پایان شهریور روزهای آرامی را سپری کند. به عقیده آن‌ها اگر قیمت دلار 48 هزار و 300 تومان را از دست بدهد می‌تواند آرام آرام برای کف‌شکنی آماده شود. این دسته درباره افزایش پشت خط دلار هم می‌گویند رکب معامله‌گران است.

از نظر معامله‌گران کانال 48 هزار در ماه‌های گذشته ثابت کرده که ماندگاری قیمت دلار در این کانال بسیار پایین است و نهایتا یک هفته در آن دوام داشته است. با توجه به بالا بسته شدن درهم امارات و افزایش قیمت دلار در پشت خط، عده‌ای از معامله‌گران پرریسک تصور می‌کنند قیمت دلار بالای 48 هزار و 600 تومان تثبیت خواهد داد و نوسان دلار بین 48 و 49 هزار تومان است. همچنین این دسته می‌گویند ریزش بیشتر دلار به ضرر بازار سرمایه است و بازارساز از این موضوع آگاه است و اجازه این کار را نمی‌دهد.

در مجموع این روزها برای خریداران دلار پرریسک شده و کمتر کسی به فکر سود خرید دلار است و بخاطر همین در بازار شاهد تبلیغات بازار فارکس و ارزهای دیجیتال زیاد شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد